اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۸۴۵۳

شهباززاده مهاجم اول آلانیا در سوپر لیگ ترکیه+عکس

مهاجم سابق استقلال در اولین تجربه خود با پیراهن تیم جدیش طعم تلخ شکست را چشید گرچه بسیاری از سایت های خبری از عملکرد او تمجید کردند.
۱۷:۳۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| سجاد شهباززاده که با سرو صدا و جنجال های فراوان قراردادش را با استقلال فسخ کرد و راهی آلانیا اسپور شد تا تنها ایرانی حاضر در سوپرلیگ ترکیه بعد از بازگشت دو بازیکن پرسپولیسی ریزاسپور لقب بگیرد در اولین بازی خود برای این تیم طعم تلخ شکست برابر آدانا اسپور را چشید.


در این بازی حسین کورپال سرمربی آلانیا همان طور که پیش بینی می شد از سجاد شهباززاده خرید جدید خود به عنوان مهاجم نوک در سیستم 1-3-2-4 سود برد اما این بازیکن با وجود تلاش های فراوان در امر گلزنی موفق ظاهر نشد تا تیمش تن به شکست 3-2 مقابل آدانا بدهد. سایت yenialanya در گزارش خود پیرامون این بازی نوشت:« آلانیا از بیشتر خریدهای جدید خود در این بازی سود برد به نحوی که با قراردادن سجاد شهباززاده در نوک خط حمله به این بازیکن ایرانی برای گلزنی چشم دوخته بود. سجاد که انتخاب اول برای خط حمله است تلاش فراوانی به خصوص در نیمه دوم داشت اما موفق به گلزنی نشد».

 


این درحالیست که شبکه های اجتماعی منتسب به باشگاه آلانیا در پیش بینی خود از ترکیب نهایی این تیم در اولین تجربه سوپر لیگ نام سجاد شهباززاده را در ترکیب اصلی قرارداده و او را تک مهاجم آلانیا در این فصل از رقابت های لیگ ترکیه نام برده اند و این می تواند برای این بازیکن مستعد ایرانی بهترین فرصت برای درخشش و رسیدن به تیم های بزرگ تر باشد. آلانیا در ادامه بازی های تدارکاتی خود در اردوی استانبول که در کمپ باشگاه فنرباغچه در حال برگزاری است فردا به مصاف تیم اسکیشهیر خواهد رفت.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین