اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۸۲۹۶

هم مقابل تراکتورسازی و هم مقابل استقلال به دنبال نتیجه گرفتن هستیم

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: ما بازیکنان بزرگی داریم و به همین دلیل در دیدار مقابل تراکتورسازی و استقلال به دنبال پیروزی هستیم.
۱۵:۰۷ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| ابوالفضل ابراهیمی در گفت‌وگویی در خصوص شرایط تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: خوشبختانه ما شرایط خوبی داریم. در دیدار مقابل صبا هم عملکرد خوبی داشتیم و 6-7 موقعیت گل به وجود آوردیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما در نیمه اول مقابل صبا محکم بازی کردیم و توپ و میدان را در اختیارمان بود در نیمه دوم هم شرایط ادامه پیدا کرد. داور یک پنالتی به سود صبا اعلام کرد که همان طور که کارشناسان گفتند تصمیم او اشتباه بود. به هر حال آن بازی تمام شده و ما به فکر بازی‌های آینده تیم هستیم.

بازیکن پیکان در خصوص دیدار مقابل تراکتورسازی یادآور شد: تمامی بازی‌های لیگ سخت و دشوار هستند هم اکنون در ابتدای فصل قرار داریم و تا آماده شدن تیم زمان نیاز داریم. ما بازیکنان بزرگی داریم و مقابل هیچ حریفی از پیش بازنده نخواهیم بود. مقابل تراکتورسازی و هفته پس از آن مقابل استقلال به دنبال نتیجه گرفتن هستیم.

ابراهیمی در مورد کاپیتانی رحمان احمدی در پیکان خاطرنشان کرد: این تصمیم کادر فنی بوده و من به هیچ عنوان به دنبال این مسائل نیستم و به آن فکر نمی‌کنم. تمام تمرکزم را روی موفقیت تیم می گذارم.

وی در خصوص اینکه هدف پیکان در این فصل قرار گرفتن در چه جایگاهی است یادآور شد: هم اکنون در ابتدای فصل قرار داریم و تا اینکه بخواهیم به روال ایده‌آل برسیم زمان می‌برد. تیم‌هایی که هزینه های زیادی هم انجام داده‌اند هنوز به صورت کامل آماده نشدند چرا که در هفته های ابتدایی لیگ این ناهماهنگی‌های طبیعی است.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین