اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۸۱۲۲

هرگز از عملکرد بازیکنان راضی نیستم

سرمربی تیم گسترش فولاد اعلام کرد از عملکرد بازیکنانش راضی نیست.
۱۵:۰۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| فراز کمالوند در گفت‌وگویی درباره شرایط تیمش، گلایه هایی که از بازیکنان دارد و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

 


در جلوی زمین با مشکل مواجه هستیم


تیم گسترش فولاد در جلوی زمین با مشکلاتی مواجه است که باید این مشکلات را حل کنیم. البته سابقه نشان داده تیم‌های من همیشه در هفته‌های اول یکسری مشکلات دارند. سال گذشته نیز ما از 3 بازی اول یک امتیاز گرفتیم دلیلش این است که بدنسازی سنگینی انجام می‌دهیم و ما به کل لیگ فکر می‌کنیم نه 3 یا 4 بازی اول. قطعا وقتی که تیم از فشار خارج شود شرایط بهتری پیدا می‌کنیم.

 

 


خطابم فقط به شجاعیان نیست


با وجود این مسائل اما دلیل نمی‌شود که اشکالات فنی‌مان را نبینیم. انتظار ما از بچه‌ها بیشتر از این چیزی است که الان می‌بینیم. خطاب من فقط به داریوش شجاعیان نیست از او بیشتر از سایر بازیکنان ناراحتم به این دلیل که ملی‌پوش است. بازیکن ملی‌پوش باید بتواند به تنهایی بار تیم را بردارد اما از سایر بازیکنان تیم هم ناراحتم. آنها به هیچ وجه چیزهایی که من انتظار داشتم انجام ندادند و البته فشار بدنی هم مزید بر علت شده است.

 

 


لایی انداختن به درد گسترش نمی خورد


لایی انداختن و نمایشی بازی کردن به درد تیم ما نمی‌خورد. بچه‌ها باید در خدمت تیم قرار بگیرند و دوندگی‌شان را بالا ببرند. اینکه یک بازیکن در طول 90 دقیقه 4 کیلومتر بدود و یک لایی هم به بازیکن حریف بیاندازد، به کار ما نمی‌آید. مگر ما در گسترش شوی مهارت‌های فردی باز کرده‌ایم؟ فوتبال این است که بازی‌ات را ببری. باشگاه ما سرمایه‌گذاری کرده مالک باشگاه از جیبش هزینه می‌کند و انتظارات بالاست. بچه‌ها باید موقعیت را درک کنند و بدانند خیلی بیشتر از آنها انتظار داریم.

 

 


با هیچ بازیکنی تعارف ندارم


با هیچ بازیکنی تعارف ندارم، هر کس خوب بازی نکند جایگاهش را در تیم از دست می‌دهد. در گذشته هم ثابت کردم به تمام حرف‌هایی که می‌زنم عمل می‌کنم و برایم اسم بازیکن اهمیتی ندارد. امیدوارم در بازی‌های آینده شاهد عملکرد ضعیف از بچه‌ها نباشیم. ما همین حالا یکسری بازیکن جوان داریم، دیروز علیرضا ارجمندیان را بازی دادم و دیدید که چقدر خوب کار کرد. ما نباید توقع داشته باشیم که یک بازیکن 18 ساله بیاید و بار تیم را بردارد. بازیکنان تهاجمی تیم باید بدانند که اسم و رسم‌دار هستند، نفرات قابلی‌اند، با حساب و کتاب جذب شدند مثلا درباره شیمبا می‌توانیم بگوییم که او مدت زیادی نیست به تیم اضافه شده اما از سایر بازیکنان توقع زیادی دارم.

 

 


از عملکرد تیم رضایت ندارم


به هیچ عنوان در دو بازی گذشته از عملکرد تیم رضایت نداشته‌ام. تعدادی از بازیکنان خوب کار می‌کنند امیدوارم نفرات جلوی زمین ما هم به خودشان بیایند و بتوانند گل بزنند. درست است که هنوز هیچ تیمی صلابت لازم را پیدا نکرده اما توقع من از تیمم بیشتر از این است. ممکن است بگوییم در دو بازی گل نخوردیم و نباختیم اما من عادت ندارم هیچ موقع نقاط ضعف را نبینم و فقط درباره نقاط قوت صحبت کنم. ما در دو بازی گذشته گل نتوانستیم بزنیم و این نشان می‌دهد جایی از کار ایراد دارد.

 

 


بازیکنان به حرکات گروهی توجه کنند


از بازیکنان می‌خواهم در بازی‌های آینده نسبت به گذشته بهتر عمل کنند و هیچ کس هم فکر نکند در تیم ما با اسمش و یا با اعتبارش فوتبال بازی می‌کند. همه باید در خدمت تیم باشند، فوتبال یک ورزش 11 نفره است. ترکیبی از حرکات گروهی است، حرکات فردی و نمایشی بازی کردن به درد یک تیم فوتبال نمی‌خورد. همه باید در قالب کار تاکتیکی به تیم توجه کنند.

 

 


این 30 درصد توانایی مان است


من امروز با بازیکنان صحبت می‌کنم و از آنها می‌خواهم در قالب کار تیمی به تیم کمک کنند. قطعا نسبت به چیزی که الان هستیم پیشرفت می‌کنیم، توانایی که من از بازیکنان سراغ دارم بیشتر از این است، بازیکنان ما هنوز 30درصد خودشان هم نتوانستند بازی کنند. با این حساب ما نباختیم. قاعدتا اگر با همه توان بازی کنیم کمتر تیمی می‌تواند مقابل ما مقاومت کند.

 

 


دو مشکل اساسی داریم


دیروز هم عملکردمان بد نبود، شاید اگر موقعیت‌های شیمبا و درویشی به گل تبدیل می‌شد، روند بازی تغییر می‌کرد. اما 2 مشکل اساسی که داریم و باید برطرف کنیم هماهنگی تیمی ایجاد شود و از فشار بدنی خارج شویم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین