اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۸۰۸۴

دروغ بزرگ افشارزاده/حاج محمد پارسال 900 میلیون بود آقای سرپرست!

سرپرست باشگاه استقلال گفت: قرارداد امین حاج محمدی با استقلال سال قبل امضا شده و بندی در آن وجود داشت که برای سال دوم باید ۲۰ درصد به رقم قرارداد وی اضافه شود و این قرارداد ربطی به امسال ندارد.
۱۳:۱۴ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| بهرام افشارزاده در گفت‌وگویی،‌در خصوص اینکه گفته می‌شود نمایندگان سازمان بازرسی و گروهی ویژه برای بررسی وضعیت قراردادها روز گذشته به محل باشگاه استقلال آمده‌اند گفت: این موضوع اصلا چیز عجیبی نیست و نمایندگان سازمان بازرسی مدتهاست است به همه باشگاه‌ها سر می‌زنند.

وی افزود: حتی نماینده‌ای از وزارت ورزش هم به باشگاه استقلال آمده بود و تمامی مسائل را مورد بررسی قرار داد. سه چهار ماه پیش استارت این کار خورد و قرا رشد تمام صورت وضعیت‌های مالی و مسائل مختلف باشگاه‌ها زیر ذره‌بین وزارت ورزش باشد.

وی تاکید کرد: نمایندگان سازمان بازرسی و وزارت ورزش به اکثر باشگاه‌ها سر می‌زنند و حتی به سایر فدراسیو‌ن‌ها هم رفته و مثلا ممکن است به فدراسیون شمشیربازی، گلف و خیلی از فدراسیون‌ها سر زده و امور آ‌نان را بررسی کنند.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون قرارداد امین حاج محمدی و رقم دریافتی بالای این بازیکن صحبت می‌شود گفت: حاج محمدی سال گذشته با استقلال قراردادی امضا کرده بود که باید برای سال دوم 20 درصد به رقم قرارداد وی اضافه می‌شد. این قرارداد سال گذشته امضا شده و ربطی به عملکرد این بازیکن در فصل گذشته ندارد و همان زمان که قرارداد امضا شد این بند در آن گنجانده شده بود.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است رقم قرارداد بعضی از بازیکنان استقلال کسر شود گفت: ما نمی‌توانیم قراردادها را کسر کنیم اما باید برخی از بازیکنان را صدا بزنیم و با آنها کنار بیاییم. در هر صورت چون قرارداد بین باشگاه استقلال و بازیکنان مربوطه امضا شده فقط باید رضایت بازیکنان گرفته شود.

وی همچنین در خصوص شرایط تیم استقلال گفت: خودتان دیدید که تیم شرایط خوبی پیدا کرد و نسبت به هفته اول بهتر بازی کرد. من مطمئن هستم در بازی هفته آینده شرایط استقلال بهتر خواهد شد و امیدوارم مقابل چشم هوادارانمان به برتری برسیم. از تماشاگران هم می‌خواهم جمعه یکصدا استقلال را تشویق کنند.

انتهای پیام/ا

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین