اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۸۰۵۷

از دایی چیزهای زیادی یاد گرفتم

مهاجم تیم سپاهان اعتقاد دارد تیمش در فصل جاری می تواند نتایج خوبی بگیرد و دربالای جدول قرار داشته باشد.
۱۰:۳۵ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| فرید بهزادی کریمی در گفت و گویی، درباره پیروزی تیمش مقابل نفت، گلزنی خودش، آینده سپاهان و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

استرس داشتیم
بازی خیلی خوبی را مقابل تیم سپاهان انجام دادیم. خوشبختانه در تمام دقایق بازی توانستیم عملکرد یکنواختی را داشته باشیم. با توجه به اینکه در بازی اول در خانه باخته بودیم، این مسابقه کمی برایمان حساس بود اما خداراشکر می کنم که توانستیم پیروز از زمین خارج شویم و 3 امتیاز را بگیریم.

شانس با ما یار نبود

ما در دقایق مختلف بازی بهتر کار کردیم. می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما شانس با ما یار نبود. البته تیم نفت هم بد کار نکرد اما فکر می کنم ما بهتر بودیم.

از دایی چیزهای زیادی یاد گرفتم

علی دایی مربی من بوده است و احترامش بر من واجب است. سال گذشته روزهای خوبی را در کنار دایی گذراندم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. در جریان بازی ام وظیفه ام بود به سمتش بروم و ادای احترام کنم.

خوشحالم مفید بودم

فکر می کنم عملکرد خوبی از خودم برجای گذاشتم. با اینکه تمام فکر و ذکرم روی موفقیت این است و به موضوعات شخصی فکر نمی کنم اما خوشحالم که مفید بودم. البته یکی دو موقعیت دیگر هم داشتم که نتوانستم از آنها استفاده کنم. امیدوارم همین روند خوب را ادامه دهم.

استوک فخرالدینی سرم را شکافت

در یک صحنه با میلاد فخرالدینی بدن به بدن شدم و در هنگام فرود آمدن، استوک فخرالدینی به سرم برخورد کرد و باعث پارگی سرم شد. مشکلی نیست و در فوتبال از این برخوردها پیش می آید.

امیدوارم حاج صفی زودتر بازی کند

حضور احسان حاج صفی در سپاهان بسیار عالی است. حاح صفی جزو بازیکنان ملی و خوب ایران است که جایگاه مطلوبی در باشگاه دارد. خوشحالیم که او اضافه شده و انشاءالله خیلی زود بازی کند و از وجودش استفاده کنیم.

همه چیز برای موفقیت فراهم است

تیم خیلی خوبی داریم. تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان در سپاهان هستند و فکر می کنم همه چیز برای کسب موفقیت فراهم است. امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی را تجربه کنیم و به چیزهایی که می خواهیم، برسیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین