اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۷۹۳۷

فقط برد می خواستیم

طیبی می گوید استقلال خوزستان بسیار با تجربه تر و پخته تر نسبت به پارسال بازی می کند.
۱۸:۰۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| محمدطیبی کاپیتان استقلال خوزستان در بازی با استقلال عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و به نوعی اشتباهات بازی قبل را جبران کرد.


محمد طیبی در گفت و گویی، درباره این بازی گفت: بازی بسیار سختی برابر استقلال داشتیم اما با توجه به امتیاز خوبی که در تبریز به دست آورده بودیم، می خواستیم روند رو به رشدمان را ادامه بدهیم. حتی شما دیدید بعد از گل استقلالی ها ما باز هم حمله کردیم و نشان دادیم از این بازی برد می خواهیم و خدارا شکر به برد رسیدیم. این پیروزی تقدیم به تمام کسانی که به تیم ما ایمان دارند و یاور دوازدهم ما هستند.


کاپیتان بهبهانی استقلال خوزستان در باره شعارهای برخی هواداران استقلال خوزستان گفت: به هیچ عنوان این حرکات صحیح نیست، البته هواداران خوزستانی ادب را رعایت می کنند و نباید شعار عده ای را به پای همه نوشت اما اگر کسی دلخور شده است من عذر خواهی می کنم.


طیبی همچنین گفت: تیم ما قدرت فصل قبل را حفظ کرده و عده ای می گفتند با رفتن یکی دو بازیکن تیم ما از هم می پاشد که دیدید اینگونه نشد و اسکلت اصلی تیم ما حفظ شد. البته سید سیروس پورموسوی نقش بسزایی در این هماهنگی داشت و می بینید تیم ما بسیار با تجربه تر و پخته تر نسبت به پارسال بازی می کند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین