اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۷۸۵۷

واکنش مدیرروابط عمومی استقلال به اظهارات پیشکسوت باشگاه

مدیرروابط عمومی استقلال به اظهارات پیشکسوت این باشگاه واکنش نشان داد.
۱۱:۵۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| بعد از اینکه رضا رجبی، پیشکسوت استقلال در مصاحبه ای به انتقاد از تیم منصوریان پرداخته بود، محمدحسین زرندی، مدیرروابط عمومی استقلال به اظهارات این پیشکسوت پاسخ داد.

وی گفت:رضا رجبی در هفته دوم مسابقات لیگ برتر و پس از دیدار استقلال خوزستان و استقلال تهران، صحبت های عجیبی مطرح کرده که نشان می دهد گویی از شکست  استقلال ذوق زده شده و فرصت برای خودشیرینی پیش دیگران را مناسب دیده است.

زرندی خاطرنشان کرد:رجبی در حالی علیه استقلال مطالبی را عنوان داشته که هنوز ٢ بازی از لیگ گذشته و استقلال تهران هم باوجود واگذار کردن نتیجه، موقعیت گل های بسیاری خلق کرده و پیشرفت محسوسی نسبت به هفته قبل داشت.

جالب است که رضا رجبی هر از گاهی با مصاحبه های خام خود به مانند سرباز پیاده برخی ها خود را مطرح میکند و در حالی از مسایل فنی میگوید که سابقه ایشان  مشخص است. هر وقت ایشان از پول بیت المال به عنوان مشاور در کنار مربی باشد ایشان از تیم تعریف می کند اما هرگاه نباشد وی شروع به انتقاد شخصی و غیرکارشناسی می کند . هرزمان یک تیم لیگ دسته اول و نه لیگ برتری به وی اعتماد کرد و مسایل فنی را به ایشان سپرد و توانست با آن تیم به موفقیت برسد، می توان حرف های وی را دلسوزانه و کارشناسانه تلقی کرد .

مدیر روابط عمومی استقلال خاطرنشان کرد:البته ایشان در ادوار گذشته در اردوهای خارجی تیم (که با تهدید خودسوزی با بنزین در محل باشگاه نامش در لیست قرار می گرفت) با گرمکن در کنار زمین تمرین حضور یافته اند.

بدون تردید مجموعه فنی و مدیریتی استقلال میدانند قهرمانی فقط با جی پی اس به دست نمی آید، بلکه اینها قسمت هایی از علم نوین فوتبال است که در تیمهای بزرگ دنیا استفاده میشود و حتما به دلیل آشنا نبودن آقایان با مسایل جدید و دانش روز فوتبال، چنین چیزهایی برایشان غریبه است.

زرندی افزود:از آقای رجبی بعنوان یک پیشکسوت استقلال انتظار می رود از اظهارنظر های شتاب زده و کینه توزانه خودداری کند. مصاحبه های فنی باید براساس انصاف و امر کارشناسی باشد و ایشان بداند در صورت ترور شخصیت افراد و انجام مصاحبه های شخصی و مسخره کردن تفکر افراد و علم روز، نه تنها به تیم کمکی نمی کند بلکه متاسفانه فضا برای بیان گوشه ای از سوابق گذشته شخصی و ورزشی افراد را فراهم می کند.  لذا به دوستان از جمله آقای رجبی توصیه می کنیم در اظهارنظر های خود رعایت اخلاق و منطق را داشته باشند.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین