اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۷۸۱۷

حیف شد سایپا را نبردیم

کاپیتان ذوب‌آهن گفت: سایپا بسته بازی کرد و ما نیز تا جایی که توانستیم فشار آوردیم و حیف شد این بازی را نبردیم چرا که باید بازی‌های خانگی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.
۰۹:۲۴ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگویی، درباره دیدار تیمش مقابل سایپا گفت: بازی بدی نبود. ما در نیمه اول خوب کار نکردیم و نتوانستیم به دروازه حریف نزدیک شویم. سایپا بازی بسته‌ای را ارائه کرد و با پرس کارمان را سخت کرد.

وی ادامه داد: نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم اما روی اشتباه فردی گل خوردیم. پس از دریافت گل توانستیم آن را جبران کرده و حتی توانایی پیروزی هم داشتیم که این اتفاق نیفتاد.

رجب‌زاده گفت: تیم ما تلاش خود را کرد و نسبت به روزهای قبل به نظرم در نیمه اول تسلط نداشتیم اما در نیمه دوم خوب کار کردیم و حتی می‌توانیم بهتر هم شویم.

مهاجم ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا با این تساوی فشار شکست هفته اول از روی دوش این تیم برداشته شد یا خیر، گفت: باخت خوب نیست آنهم در شرایطی که تیم‌تان در بازی اول ببازد و خیلی بد است که کار را با شکست آغاز کنیم و این موضوع می‌تواند از لحاظ روانی مشکل‌ساز شود و استارت خوبی نخواهد بود.

وی افزود: امروز می‌توانستیم برنده بازی باشیم و در مشهد هم باید با 5-6 حریف را می‌بردیم اما این فوتبال است و برخی مواقع که باید ببریم، می‌بازیم و بالعکس.

رجب‌زاده در پایان گفت: سایپا بسته بازی کرد و ما نیز تا جایی که توانستیم فشار آوردیم و حیف شد این بازی را نبردیم چرا که باید بازی‌های خانگی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین