اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۷۶۷۹

چراغ سبز رضاییان به پرسپولیس + عکس

مدافع ملی‌پوش پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جدایی از تیم ریزه‌اسپور ترکیه توضیح داد.
۱۵:۳۱ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| رامین رضاییان در آستانه بازگشت به تیم فوتبال پرسپولیس قرار دارد. مدافع ملی‌پوش فصل گذشته سرخ‌پوشان با جنجال فراوان از این تیم جدا شد و به تیم ریزه‌اسپور ترکیه پیوست.

وی حتی در تمرینات پیش‌فصل این تیم هم شرکت کرد اما حالا قرارداد خود را فسخ کرده و شنیده می‌شود به زودی مانند مهدی طارمی به جمع سرخ‌پوشان برمی‌گردد. جالب اینکه هواداران پرسپولیس پس از جدایی رضاییان، شدیدترین موضع را علیه او اتخاذ کردند اما حالا از بازگشت این مدافع به پرسپولیس استقبال کرده‌اند.

رضاییان در توضیح این اتفاق، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در مورد جدایی از ریزه‌اسپوز توضیح داد. نکته مهم اینکه او عکسی از خود با پیراهن پرسپولیس را منتشر کرده و شایعه بازگشت به تیم پیشین خود را تقویت کرده است.

رضاییان در اینستاگرام خود نوشت: «از صبح تا الان 5 ساعت تو جلسه بودم. نمی‌دونم خوب بود كارم يا نه. نمی‌دونم پشت من كسانی هستند الان يا نه ولی چيزی بود. اين بود كه من نخواستم تو اين تيم بمونم و آخر به هر بدبختی كه بود راضيشون كردم كه قراردادم رو فسخ كنم... مهم اينه قلب من چی ميگه. نمی‌دونم چه اتفاقی می‌خواد بيفته ولی من انقدر آدم قوی هستم تمام مشكلاتم رو با تلاش حل می‌كنم. فقط خدا می‌دونه تو اين چند وقتی كه اينجا بودم بهم چی گذشت فقط خدا می‌دونه... دليلی كه اينجا نموندم رو به زودی به شماها ميگم و همتون حق رو به من ميديد.»

منبع: ایلنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین