اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۷۶۶۵

جلالی و قلعه نویی باید جوان‌گرایی می‌کردند

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: در استقلال منصوریان خوب کار می‌کند ولی زیاد کری می‌خواند و یک مربی نباید وارد این مسائل شود.
۱۴:۰۳ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| ناصر ابراهیمی در گفت‌وگویی در مورد شرایط پرسپولیس اظهار داشت: خط هافبک پرسپولیس در این بازی با سایپا بسیار نا هماهنگ نشان داد و این موضوع باعث شد نتوانند در کارهای دفاعی مفید باشند و فشار زیادی روی خط دفاع تیم آمد. به نظرم برانکو باید این نقیصه را هرچه زودتر برطرف کند.

وی در ادامه گفت: نمی‌دانم چرا جدیداً مُد شده که مربیان می‌گویند وقت بدنسازی نداشتیم و طول می‌کشد آماده شویم. زمان ما 5 سال پرسپولیس را قهرمان کردیم و از این حرف‌ها نزدیم. بعد از من پرسپولیس فقط یکبار قهرمان شد.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد بازگشت مهدی طارمی عنوان کرد: از بازگشت او خوشحالم و شنیده‌ام رضائیان هم قرار است برگردد. به نظرم نباید به این‌ها سخت گرفت و یک اشتباهی کرده‌اند. مثلا در مورد رفتار کی‌روش با رحمتی هم مخالفم و اگر شاگرد اشتباهی می‌کند معلم نباید او را اخراج کند چون او می‌رود معتاد می‌شود.

ابراهیمی در پایان در مورد شرایط لیگ گفت: لیگ قبلی را پسندیدم ولی این فصل نمی‌دانم چرا مربیان سراغ جوان‌گرایی نرفتند. قلعه‌نویی و جلالی رفته اند تیم‌هایشان را پیر کرده اند که برایم تعجب‌آور است. در استقلال هم منصوریان خوب کار می‌کند ولی زیاد کری می‌خواند و یک مربی نباید وارد این مسائل شود.
منبع: ایلنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین