اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۷۶۴۹

طـالب‌لـو را بـخرید

مذاكرات استقلال و وحید طالب‌لو به بن‌بست رسیده و طالب‌لو بدون دریافت مطالباتش حاضر به فسخ قرارداد با استقلال نیست...
۱۲:۴۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| مذاكرات استقلال و وحید طالب‌لو به بن‌بست رسیده و طالب‌لو بدون دریافت مطالباتش حاضر به فسخ قرارداد با استقلال نیست. او كه از این باشگاه 800میلیون تومان طلب دارد، تنها در شرایطی كه طلبش را به صورت نقد از این باشگاه دریافت كند حاضر به جدایی است و در طرف مقابل، باشگاه به او اعلام كرده كه پولی در بساط ندارد و می‌تواند مطالبات طالب‌لو را به صورت چك با این بازیكن تسویه كند؛ پیشنهادی كه وحید آن را نمی‌پذیرد. طالب‌لو یك جای خالی در لیست استقلال را پر كرده است و اگر باشگاه طلبش را ندهد، تا انتهای فصل استقلالی می‌ماند، بدون اینكه برای این تیم بازی كند.
پیشنهاد عجیب آبی‌ها
طی چند روز گذشته و پس از جدایی لوبانف از پرسپولیس، اخبار عجیبی به گوش رسید. می‌گوینداستقلالی‌ها كه درصدد هستند تا هر چه زودتر تكلیف وحید را روشن كنند، با علم به علاقه شدید برانكو به این دروازه‌بان، به رقیب سنتی خود پیشنهاد داده‌اند تا وحید طالب‌لو را به جای لوبانف جذب كند. برانكو كه در تیم‌ملی سرمربی وحید طالب‌لو بود، از ابتدای حضورش به عنوان سرمربی پرسپولیس به دنبال جذب طالب‌لو بود اما این موضوع هربار با مخالفت این بازیكن استقلالی روبه‌رو می‌شد. حالا پرسپولیس یك دروازه‌بان مطمئن دارد و برای جانشینی او به دنبال یك گزینه مطمئن دیگر است و علاقه برانكو به وحید باعث شده تا استقلالی‌ها پیشنهاد این انتقال را مطرح كنند.
دردسر بزرگ
طالب‌لو از استقلال 800میلیون تومان نقد می‌خواهد تا از این تیم جدا شود. اگر باشگاه توانایی پرداخت این مبلغ را داشت، او پیش‌تر از استقلال جدا می‌شد و می‌توانست به یكی از تیم‌های صبا، صنعت نفت یا پیكان منتقل شود اما این اتفاق رخ نداد. حالا پیشنهاد استقلالی‌ها برای پرسپولیسی‌شدن وحید در حالی مطرح می‌شود كه وحید حداقل 500میلیون از پرسپولیس طلب خواهد كرد و این مبلغ باید به همراه 800میلیون تومانی كه وحید از استقلال طلب دارد پرداخت شود؛‌ رقمی كه در مجموع حداقل یك‌میلیارد و 300میلیون تومان هزینه برای پرسپولیس دربرخواهد داشت. برای تیمی كه دروازه‌بان اولش یك‌میلیارد تومان قرارداد بسته، منطقی نخواهد بود كه یك‌میلیارد و 300میلیون تومان پرداخت كند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین