اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۷۶۲۷

بستری‌شدن شمسایی در بیمارستان خبرساز

بیمارستان جم چندهفته پیش تبدیل به سوژه‌ای خبرساز برای رسانه‌ها شده بود؛ آن هم به دلیل فوت عباس كیارستمی كارگردان مشهور سینمای ایران...
۱۰:۲۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| بیمارستان جم چندهفته پیش تبدیل به سوژه‌ای خبرساز برای رسانه‌ها شده بود؛ آن هم به دلیل فوت عباس كیارستمی كارگردان مشهور سینمای ایران. حالا بعد از چندهفته این‌بار گذر یكی از چهره‌های فوتبالی به این بیمارستان افتاد تا دوباره اسم بیمارستان جم بر سر زبان‌ها بیفتد.
ماجرا هم از این قرار است كه سرمربی-بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی، به دلیل فشارهای عصبی کارش به اورژانس کشید و در این بیمارستان بستری شد. شمسایی بعد از ناکامی در جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان، در نخستین بازی لیگ‌برتر هم مقابل ارژن‌شیراز شکست را پذیرفت. او بعد از بازی به دلیل فشارهای عصبی وارده در اورژانس بستری و با شرایط خاص به بیمارستان جم منتقل شد. آخرین اخبار كسب شده حاكی از آن است كه وحید در بخش ICU بیمارستان جم تحت نظر است.
درودگر: به شمسایی گفته بودم خداحافظی كند
بستری‌شدن وحید شمسایی در بیمارستان جم تهران باعث شد تا دیروز دقایقی با صادق درودگر صحبت كنیم. او كه رابطه نزدیكی هم با شمسایی دارد در مورد شرایط او به سوالات همشهری‌ورزشی‌پاسخ داد.
  • فكر نمی‌كنید شمسایی بیش از حد روی خودش فشار ایجاد كرده است؟
او آدم متفاوتی است و اصلا شكست را دوست ندارد. حتی وقتی مساوی هم می‌كند ناراحت است. او با این وضعیت آسیب می‌بیند. من چندماه پیش با او حرف زدم و امروز هم به تهران می‌آیم تا از نزدیك وحید را ببینم و بدانم كه شرایط‌ او چطور است.
  • قبول دارید كه باید حداقل از دنیای بازیكنی خداحافظی كند؟
من از او مدتی پیش خواهش كرده بودم كه خداحافظی كند و اتفاقا خودش هم چنین نظری را داشت اما گویا از وحید خواسته بودند كه بازی كند. با ادامه این وضعیت سلامتی او به خطر می‌افتد. شمسایی باید به فكر آرامش خانواده‌اش هم باشد.
  • برخی‌ها معتقدند كه ناكامی در باشگاه‌های جهان و آسیا به او فشار زیادی وارد كرد.
وقتی بازیكنان در شرایط بازی نباشند و لیگ تعطیل باشد، طبیعتا چنین مشكلاتی ایجاد می‌شود. با این حال شمسایی باید به فكر خودش هم باشد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین