اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۷۶۱۳

حمله به «امید» پرسپولیس

تازه‌ترین دردسر امید عالیشاه، اظهارنظر حاشیه‌ای عادل فردوسی‌پور در مورد رابطه او و محسن مسلمان بود...
۰۹:۳۱ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|  تازه‌ترین دردسر امید عالیشاه، اظهارنظر حاشیه‌ای عادل فردوسی‌پور در مورد رابطه او و محسن مسلمان بود. عادل که گزارش بازی هفته اول پرسپولیس مقابل سایپا را بر عهده داشت، با کلی تاخیر به یک صحنه از اوایل بازی برگشت و توضیح داد که پاس ندادن عالیشاه به مسلمان در آن لحظه، شایعات موجود در مورد اختلاف این دو نفر را تشدید می‌کند. در روزهای پایانی هفته گذشته، همه بازیکنان پرسپولیس سعی کردند با انتشار تصاویری در کنار هم، نشان بدهند همدل و متحد هستند، اما به طور کلی عجیب است که بازیکن آرامی مثل عالیشاه که همیشه از حاشیه گریزان بوده، تا این حد در کانون شایعات گوناگون قرار می‌گیرد. در همین یک ماه گذشته انواع و اقسام حواشی علیه امید ساخته شده که فقط چند تای آنها را با هم مرور می‌کنیم.
  درگیری با رامین؟
در شروع فصل نقل‌وانتقالات وقتی خبری از رامین رضاییان نشد و حتی با آغاز تمرینات هم کسی اطلاعی از او به دست نیاورد، شایعه شد که علت اصلی تمایل رضاییان برای جدایی، اختلافات کهنه‌اش با امید عالیشاه بوده است. در آن زمان در برخی محافل ورزشی زمزمه‌ای به راه افتاد مبنی بر اینکه رضاییان گفته در لیگ شانزدهم از بین او و عالیشاه فقط یک نفر باید در تیم باقی بماند. هرچند با گذر زمان و روشن شدن مقصود رضاییان از غیبت‌هایش، دروغ بودن این شایعه هم روشن شد.
   جدایی به خاطر وحید امیری
بعد از موفقیت باشگاه پرسپولیس در جذب وحید امیری، شایعه شد امید عالیشاه به‌شدت از این موضوع ناراحت شده و به‌هیچ‌وجه قصد تمدید قرارداد ندارد. گفتند او که بهترین پاسور فصل قبل بوده، جذب یک ستاره در پست خودش را غیرموجه دانسته و قید باقی ماندن در جمع قرمزها را زده است، اما کمی بعد امید قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد.
   مشکل بازوبند
از زمان حضور جلال حسینی در پرسپولیس، این بحث به وجود آمد که او کاپیتان اول سرخپوشان خواهد شد یا امید عالیشاه؟ در اردوی اوکراین برانکو رسما حسینی را به عنوان کاپیتان اول معرفی کرد و پس از آن شایعات زیادی در مورد ناراحتی امید مطرح شد. عالیشاه سعی کرد با انتشار یک پست محترمانه و تبریک به جلال، شایعات را تکذیب کند، اما حاشیه‌ها همچنان ادامه دارد!
   اختلاف با مسلمان؟
جالب است که پاس ندادن یک توپ به محسن مسلمان از طرف عالیشاه باعث می‌شود عادل فردوسی‌پور از روابط سرد این دو نفر حرف بزند، اما به هر حال بعد از اشاره گزارشگر بازی پرسپولیس وسایپا، هر دو نفر با انتشار پست‌هایی به هواداران اطمینان دادند که جو خوبی بر رختکن حاکم است و جای نگرانی وجود ندارد. حالا باید دید حاشیه بعدی علیه این بازیکن سر به زیر چه زمانی ساخته خواهد شد؟!
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین