اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۷۲۳
امیدوار بودم در بایرن‌ بیشتر بازی کنم

رینا: بنیتس بهترین مربی بوده که تاکنون داشته‌ام

دروازه‌بان اسپانیایی بایرن‌مونیخ از سرمربی پیشین خود در تیم‌های لیورپول و ناپولی به عنوان بهترین مربی دوران حرفه‌ای‌اش یاد کرد.
۱۱:۵۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-په‌په رینا که فصل گذشته زیر نظر پپ گواردیولا در بایرن‌مونیخ کار کرد و سابقه بازی در تیم ملی اسپانیا زیر نظر مربیانی همچون لوئیس آراگونس و ویسنته دل‌بوسکه را دارد، زیر نظر رافائل بنیتس دوران درخشان‌تری را در لیورپول سپری کرد و موفق شد با این تیم قهرمانی در جام حذفی انگلیس و سوپرجام اروپا را به دست بیاورد. او در ناپولی هم که هدایتش بر عهده سرمربی فعلی رئال‌مادرید بود، تجربه خوبی را با این مربی اسپانیایی داشت و آنجا نیز قهرمانی در جام حذفی ایتالیا را به کارنامه افتخاراتش اضافه کرد.

دروازه‌بان اسپانیایی باواریایی‌ها در گفت‌و‌گو با روزنامه «مارکا» اسپانیا در تمجید از سرمربی پیشین خود گفت: بنیتس بهترین مربی بوده که تا کنون داشته‌ام. من در لیورپول یکی از بهترین دوران بازیگری‌ام را داشتم. من در بالاترین سطح  برای تیمی که می‌توانست برای هر چیزی چالش کند، بازی می‌کردم و جای تأسف دارد که نتوانستیم با آن لیورپول فاتح لیگ برتر شویم.

رینای 32 ساله که در فصل گذشته بوندس‌لیگا تنها در سه بازی برای بایرن‌مونیخ به میدان رفت، در خصوص وضعیت خود در این تیم اظهار داشت: این فصل دشوارتر از چیزی بود که انتظارش را داشتم. پذیرفتن چنین شرایطی در تیم ملی ساده‌تر اما در تیم باشگاهی دشوارتر است. امیدوار بودم در بایرن‌مونیخ بازی‌های بیشتری به من برسد اما با این وجود چنین حسی ندارم که کارم برای پیوستن به این تیم اشتباه بوده است. من با بایرن قرارداد دارم و برنامه‌ام این است تا فصل بعد بازی‌های بیشتری انجام دهم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: رینا بایرن مونیخ
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین