اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۷۱۴۷

چرا ارسلان مطهری به استقلال نرفت؟

بهترین بازیكن دیدار استقلال و نفت‌تهران، بدون شك امیرارسلان مطهری، مهاجم جوان تیم نفت بود. بازیكنی كه در فصل نقل‌وانتقالات بارها با پیشنهاد پرسپولیسی‌ها روبه‌رو شد اما هربار به دلیل اینكه استقلالی است، به این پیشنهاد پاسخ منفی داد...
۱۵:۵۶ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| بهترین بازیكن دیدار استقلال و نفت‌تهران، بدون شك امیرارسلان مطهری، مهاجم جوان تیم نفت بود. بازیكنی كه در فصل نقل‌وانتقالات بارها با پیشنهاد پرسپولیسی‌ها روبه‌رو شد اما هربار به دلیل اینكه استقلالی است، به این پیشنهاد پاسخ منفی داد و ترجیح داد به جای اینكه پیراهن پرسپولیس را بر تن كند، در نفت‌تهران بماند. او دوشنبه‌شب با پیراهن نفت به تیم محبوبش استقلال گل زد و به جای خوشحالی بعد از گل، دو دستش را به نشانه احترام به سمت هواداران استقلال باز كرد و ترجیح داد اینگونه به گلی كه زده واكنش نشان دهد.

ارسلان محبوب آبی‌ها
با شادی گل منحصربه‌فرد مطهری، شبكه‌های اجتماعی توسط عكس‌های او تسخیر شد و استقلالی‌ها با اینكه این بازیكن دروازه تیم‌شان را باز كرده بود، اما به خاطر علاقه‌اش به استقلال از او تشكر كردند كه با گل‌زنی به استقلال خوشحالی نكرد. حالا او محبوب‌ترین استقلالی دنیاست؛ بی‌آنكه حتی یك‌بار هم پیراهن این تیم را بر تن كرده باشد. مطهری درباره این گل و اتفاقات بعد از آن گفت: «راستش را بخواهید من از گلی که به استقلال زدم خیلی هم خوشحال شدم و می‌خواستم خوشحالی کنم. اما به خاطر قولی که داده بودم به استقلال احترام گذاشتم و ترجیح دادم که این کار را انجام ندهم. من می‌دانم که حرکتی که انجام دادم غیرعادی بود. این را هم بگویم که هیچ انسانی نیست که به استقلال و پرسپولیس گل بزند و خوشحال نشود ولی من اعتقاد دارم زمانی که می‌گویی به یک تیم علاقه داری خودبه‌خود این موضوع برایت یک احترام می‌آورد. واقعیت این است که من برای استقلال بسیار احترام قائلم و اینکه گفته‌ام عاشق این تیم هستم یک جمله کلیشه‌ای نیست. به همین دلیل برای احترام به استقلال و هوادارانش ترجیح دادم که خوشحالی نکنم.»

چرا ارسلان استقلالی نشد؟
ارسلان 2فصل زیر نظر كادرفنی فعلی استقلال در نفت‌تهران بازی كرد. او فصل قبل با مصدومیت علی قربانی شانس حضور در تركیب را به دست آورد و توانست با درخشش خود، عنوان پدیده لیگ را از آن خود كند. خیلی‌ها فكر می‌كردند از آنجایی كه ارسلان استقلالی بود و 2سال با كادرفنی فعلی استقلال كار كرده بود، در نقل‌وانتقالات این فصل به استقلال برود، اما این اتفاق رخ نداد و علی قربانی مهاجم دیگر نفت به استقلال پیوست. دراین‌باره چند نفر از بازیكنان نفت اعتقاد دارند كادر منصوریان، علاقه ویژه‌ای به سبك بازی علی قربانی دارند و در مقابل اعتقاد خاصی به مطهری ندارند. آنها همواره قربانی را به این مهاجم جوان ترجیح می‌دادند و نقل‌وانتقالات این فصل هم مهر تاییدی بر این گزاره بود كه منصوریان و كادرش، قربانی را بیشتر از مطهری قبول دارند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین