اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۷۱۴۴

المپيك شيك ايراني

طرح پیشنهادی طراح لباسی كه در صفحات اجتماعی طرحی از لباس كاروان اعزامی ‌ایران به المپیك ریو را پیشنهاد داده بود به تایید كمیته ملی المپیك كشورمان هم رسید و قرار شد ملی‌پوشان حاضر در مراسم افتتاحیه المپیك2016 ریو با همین لباس‌ها در مراسم شركت كنند..
۱۵:۴۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| طرح پیشنهادی طراح لباسی كه در صفحات اجتماعی طرحی از لباس كاروان اعزامی ‌ایران به المپیك ریو را پیشنهاد داده بود به تایید كمیته ملی المپیك كشورمان هم رسید و قرار شد ملی‌پوشان حاضر در مراسم افتتاحیه المپیك2016 ریو با همین لباس‌ها در مراسم شركت كنند. این خبر، در ساعات پایانی روز گذشته به تایید رئیس این كمیته هم رسید و حالا می‌توان گفت لباس‌های طراحی‌شده توسط مهناز آرمین كه طی روزهای گذشته انتقادات زیادی را حتی در رسانه‌های خارجی متوجه خود كرده بود، قرار نیست به تن ورزشكاران ایرانی برود.  

   رسانه‌های اجتماعی؛ بانی و باعث
48ساعت قبل كامران بختیاری، یك طراح لباس سرشناس اقدام به انتشار تصاویری از طرح پیشنهادی خود برای كاروان اعزامی ‌ایران به المپیك در صفحه شخصی‌اش كرد. لباس‌هایی كه واكنش مثبت كاربران اینترنتی را به همراه داشت و در كمتر از یك روز، بیش از 20هزار بار بازنشر شد. این بازنشر گسترده توسط كاربران شبكه‌های مختلف اجتماعی در نهایت تصاویر را به مسئولان كمیته ملی المپیك رساند و باعث شد نشستی با حضور كیومرث هاشمی‌ و طراح در محل كمیته برگزار شود. به عبارتی می‌توان گفت كه فعالیت كاربران شبكه‌های اجتماعی باعث این اتفاقات شده است.

  تغییراتی كه در لباس‌های بختیاری خواهید دید
در كنار استقبال مردم و مسئولان از طرح پیشنهادی جدید، برخی واكنش‌های منفی نیز باعث شد از همین ابتدای كار، بختیاری موظف شود كه تغییراتی در طرح اولیه بدهد. از جمله این موارد می‌توان به شعر نوشته‌شده روی لباس ورزشكاران اشاره كرد كه در طرح اولیه بی‌ربط به ورزش است. در این طرح از بیت معروف حافظ (یوسف گمگشته باز آید به كنعان...) استفاده شده است كه بنا به پیشنهاد مقامات كمیته به احتمال زیاد در طرح دوم از اشعار و جملاتی در وصف سلامت جسم و تذهیب نفس استفاده خواهد شد. لباس بانوان نیز در دو قسمت با تغییراتی همراه شد و قرار شد طرح جدید هم به تایید مسئولان مربوطه برسد و سپس به گروه خیاطی تحویل داده شود. در طرح جدید مدل و جانمایی دكمه و همچنین قد لباس تغییر می‌كند.

  رنگ لباس، در گرو بررسی كارشناسی
در طرح‌های پیشنهادی ارائه‌شده به كمیته ملی المپیك دو رنگ سفید و سیاه به عنوان رنگ غالب، معرفی شده بودند كه قرار شد از بین این مدل‌ها، طرح نهایی به تایید كارشناسان برسد و در نهایت تا پایان هفته كار آماده‌سازی لباس كل كاروان انجام شود. به احتمال زیاد طرح مشكی كه در قسمت بالای آن طرح پرچم ایران و اشعار حماسی هست به تایید نهایی می‌رسد.
Untitled-1.jpg
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین