اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۷۱۰۹

اتفاق عجيب در فدراسيون واليبال/ سرپرست، تداركات شد

تیم ملی والیبال ایران به دلیل محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی به المپیک، با دو مشکل بزرگ در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.
۱۲:۲۲ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| هر کاروان اعزامی به ریو به اندازه نصف تعداد سهمیه‌هایی که در المپیک به دست می‌آورد می‌تواند اعضای کادر فنی و سرپرستی به همراه داشته باشد. با توجه به اینکه تیم ملی ایران شامل 12 بازیکن است، کمیته ملی المپیک 6 آی دی کارت کادر فنی به این تیم اختصاص داده است.

به این ترتیب امیر خوش خبر سرپرست، رائول لوزانو سرمربی، خوان سیچلو و رحمان محمدی مربیان، کمال سیف مترجم و سیامک افروزی پزشک تیم ملی، نفراتی هستند که به عنوان شش نفر اصلی کادر فنی در دهکده بازی‌ها حضور خواهند داشت، اما مشکل اینجا است که نوید مشجری آنالیزور و آندرس اسپر بدنساز تیم ملی هم به ریو سفر می کنند اما به جای دهکده بازی ها باید در هتل سکونت داشته باشند. شاید عدم حضور این دو نفر در دهکده چندان اهمیتی نداشته باشد، اما مشکل اصلی این است که مشجری حتی آی دی کارت حضور در سالن را نیز ندارد و باید به عنوان تماشاگر در سالن حضور پیدا کند!

مشکلات تیم ملی والیبال برای حضور در المپیک به اینجا ختم نمی‌شود؛ عدم حضور علیرضا پیشیاره در این سفر است. پیشیاره علاوه بر اینکه ماساژور تیم ملی محسوب می شود، نقش تدارکات را نیز در سفرها انجام می‌دهد و حالا با این شرایط خوش خبر علاوه بر وظایف سرپرستی، باید به عنوان تدارکات نیز انجام وظیفه کند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین