اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۹۷۵

بازیکن پرسپولیس: باید برای موفقیت تیم دعا كنم

صادق محرمی در این فصل از تیم ملوان به پرسپولیس پیوست، اما شاید خودش هم فكرش را نمی‌كرد كه شرایط این فصل پرسپولیس طوری رقم بخورد كه در نهایت رامین رضاییان از پرسپولیس جدا شود و حسین ماهینی نتواند سرخپوشان را در اوكراین همراهی كند تا این بازیكن از شانس زیادی برای بازی در تركیب اصلی تیمش در بازی برابر سایپا داشته باشد. اما دیروز در تركیب احتمالی اعلام شده نامی از این بازیكن در میان 11نفر نبود...
۱۴:۲۳ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| صادق محرمی در این فصل از تیم ملوان به پرسپولیس پیوست، اما شاید خودش هم فكرش را نمی‌كرد كه شرایط این فصل پرسپولیس طوری رقم بخورد كه در نهایت رامین رضاییان از پرسپولیس جدا شود و حسین ماهینی نتواند سرخپوشان را در اوكراین همراهی كند تا این بازیكن از شانس زیادی برای بازی در تركیب اصلی تیمش در بازی برابر سایپا داشته باشد. اما دیروز در تركیب احتمالی اعلام شده نامی از این بازیكن در میان 11نفر نبود.
  • شرایط تیم را در آستانه بازی برابر سایپا چطور می‌بینی؟
شرایط تیم بسیار خوب است و در این مدت تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و همین موضوع باعث شد تا با آمادگی كامل اولین بازی خودمان را در لیگ آغاز كنیم و امیدوارم كه اولین گام را محكم برداریم تا بتوانیم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم و واقعا خود من بی‌صبرانه منتظر آغاز لیگ هستم.
  • سایپا را چطور می‌بینی؟
سایپا تیم بسیار خوبی است كه همیشه توانسته در لیگ بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش بگذارد و در این فصل هم حسین فركی به عنوان كادر فنی خود انتخاب كرد و بازیكنان بسیار خوبی را جذب كرد، اما مطمئنا آنها هم مثل ما تازه از بدنسازی خارج شده‌اند و بازی مشكلی را در برابر ما خواهند داشت.
  • انتخاب جلال حسینی و انصاری و طارمی به عنوان بهترین‌های لیگ چقدر در روحیه تیم تاثیر دارد.
اول ازهمه به آنها بابت انتخابشان به عنوان بهترین‌های لیگ سال گذشته تبریك می‌گویم و مطمئنا این موضوع باعث ایجاد انگیزه می‌شود كه در این فصل بازی‌های خوبی را انجام دهیم تا سال آینده بتوانیم جزو كاندیداها باشیم.
  • در این بازی این احتمال وجود دارد كه به میدان بروی؟
من در این مدت تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشتم و سعی كردم با عملكردم خودم را به برانكو نشان بدهم اما اینكه من بازی كنم یا نه این به نظر برانكو بستگی دارد و البته اینكه اگر بازی كنم تمام وجودم را در بازی می‌گذارم و در غیر این صورت برای موفقیت تیم دعا می‌كنم و باید این را بگویم چیزی جز موفقیت تیم مهم نیست.
  • پرسپولیس در آخرین بازی دوستانه خود در برابر خونه به خونه بازی خوبی را انجام نداد.
ما بعد از بازگشت از اوكراین و بعد از انجام تمرینات سنگین بدنسازی در برابر خونه به خونه به میدان رفتیم و بدن‌هایمان هنوز سنگین بود، اما در این مدت ریكاوری خوبی انجام دادیم و تلاش می‌كنیم كه در این بازی بهتریم نتیجه را بگیریم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین