اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۹۷۴

جنگ 2 و 4 بر سر بازوبند 24؟

پرسپولیسی‌ها در لیگ پانزدهم یك فصل «بی‌نظیر» را پشت سر گذاشتند؛ سالی كه انگار تك‌تك بازیكنان این تیم حاضر بودند به خاطر هم و به خاطر تیم‌شان جان بدهند...
۱۴:۱۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| پرسپولیسی‌ها در لیگ پانزدهم یك فصل «بی‌نظیر» را پشت سر گذاشتند؛ سالی كه انگار تك‌تك بازیكنان این تیم حاضر بودند به خاطر هم و به خاطر تیم‌شان جان بدهند. این فضا پس از آن به وجود آمد كه در یكی از شوك‌آورترین اتفاقات تاریخ ورزش ایران، هادی نوروزی در 30سالگی دچار ایست قلبی شد و كاملا ناگهانی چشم از جهان فرو بست. در آن زمان پرسپولیس وضعیت جالبی در جدول رده‌بندی نداشت و شاید خیلی‌ها این تیم را چندان جدی نمی‌گرفتند. قرمزها اما برای خوشحال كردن كاپیتان‌شان تصمیم گرفتند با همه وجود بجنگند و آخر فصل جام قهرمانی را به «كپورچال» ببرند. اگرچه پرسپولیسی‌ها فقط یك گام برای تحقق این رویا كم آوردند، اما تلاش بزرگ آنها و شور و اشتیاق مثال‌زدنی‌شان، همه هواداران را به تحسین واداشت. حالا فصل جدیدی شروع شده، اما انگار هوای پرسپولیس كمی سنگین است و بازیكنان این تیم بیهوده به بعضی حواشی دامن می‌زنند. می‌گویند «خاك، سرد است» و شاید به خاطر همین باشد كه انگار قرمزها ماجرای كاپیتان فقیدشان را كمی از یاد برده‌اند. برای هواداران خیلی ناگوار خواهد بود اگر اتحاد سال گذشته كمرنگ شود، آن هم در حالی كه آن موج عظیم معنوی، در مختصات فوتبالی منجر به هیچ نتیجه‌ای نشد و جام را برای سرخ‌ها به ارمغان نیاورد. كاش پرسپولیسی‌ها یادشان نرفته باشد كه هنوز یك قهرمانی به هادی بدهكارند و اگر قرار است این بدهی را صاف كنند، باید از فصل گذشته هم سختكوش‌تر و همدل‌تر باشند. این متاسفانه بویی نیست كه این روزها بشود از باشگاه پرسپولیس استشمامش كرد. شاید هم دور از جان، پرسپولیسی‌ها منتظرند مصیبت دیگری عارض شود تا باز دست و پای‌شان را جمع كنند و برای یك هدف مشترك بجنگند. كاش این‌طور نباشد.

  معمای بازوبند
اگرچه هیچ فكت رسمی روشنی وجود ندارد، اما شواهد حاكی از آن است كه یكی از محورهای اختلاف در باشگاه پرسپولیس، مساله بازوبند كاپیتانی این تیم است. بعد از جدایی بنگر و نورمحمدی از جمع سرخپوشان و البته بازگشت جلال حسینی، این سوال به وجود آمد كه چه كسی در فصل جدید بازوبند سرگروهی قرمزها را بر بازو خواهد بست؟ فصل گذشته در غیاب بنگر و نورمحمدی، امید عالیشاه بازوبند را بست و البته جلال حسینی هم دو فصل سابقه بازی در جمع سرخپوشان را دارد. به این ترتیب بین این دو بازیكن نوعی رقابت به وجود آمد. در نهایت اما برانكو تصمیم گرفت بازوبند را به حسینی بدهد؛ آنچه ظاهرا باعث دلخوری عالیشاه شده است. در طول برگزاری اردوی اوكراین پرسپولیس، امید در بیشتر تصاویر غمگین به نظر می‌رسید. شاید اگر جشن پیراهن پرسپولیس لغو نمی‌شد، خود عالیشاه بازوبند را به جلال حسینی می‌داد و همه‌چیز به خیر و خوشی تمام می‌شد، اما تعویق جشن پیراهن باعث شد تا فعلا چنین تصویری توسط عكاس‌ها ثبت نشود و سوءتفاهم‌ها پابرجا باقی بماند. به هر حال امیدواریم شماره2 و شماره4 واقعا به اینكه صاحب اصلی بازوبند شماره24 است اعتقاد قلبی داشته باشند. آنها به عنوان بزرگ‌ترهای پرسپولیس باید حلال مشكلات باشند، نه اینكه احتمالا مشكل بزرگ‌تری به وجود بیاورند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین