اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۹۱۹

از دایی برای حضور در پیکان رخصت گرفتم

امیرحسین صادقی یکی از بازیکنان باتجربه‌ای است که به پیکان پیوسته.
۰۲:۵۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| امیرحسین صادقی یکی از بازیکنان باتجربه‌ای است که به پیکان پیوسته. صادقی که تلاش می‌کرد این فصل به استقلال برگردد، وقتی دید در لیست منصوریان جایی ندارد، به پیکان رفت تا در آنجا خودنمایی کند و شانس خود را برای برگشتن به تیم محبوبش بالا ببرد. صادقی این روزها انگیزه زیادی دارد و همه تلاشش این است که باز هم بهترین بازی‌های خود را انجام دهد. او برای بازی با گسترش فولاد کاملا آماده است و می‌خواهد کمک کند تا تیمش از این بازی امتیاز کسب کند. از بازی سختی که در تبریز انجام می‌شود. امیرحسین صادقی مدافع پیکان در رابطه با شرایط تیمش، بازی با گسترش و اهداف پیکان توضیح می‌دهد.


شرایط پیکان این روزها چطور است؟
پیکان بعد از قهرمانی در لیگ یک، بازیکنان و مربیان خوبی گرفته که در کنار بازیکنانی که توانستند تیم را قهرمان کنند، گروه خوبی را تشکیل دادند که فکر می‌کنم امسال، فصل خوبی را پشت سر بگذارند. البته امیدوارم با حمایت پرسنل و تلاش بازیکنان بتوانیم به جایگاهی خوب برسیم.

امروز بازی سختی مقابل گسترش فولاد در تبریز دارید. این بازی را چطور می‌بینی؟
متاسفانه تیم ما در 4، 5 هفته اول بازی‌های سختی دارد که این مساله برای تیمی که تازه به لیگ برتر آمده دشوار است. به هر حال ما تلاش می‌کنیم نتایج خوبی کسب کنیم.

فکر می‌کنی این تیم، در پایان فصل چه جایگاهی را کسب کند؟
‌ با توجه به بازیکنانی که در تیم حضور دارند و البته کادرفنی باتجربه، فکر می‌کنم در نیمه اول جدول قرار بگیریم.

به کسب سهمیه آسیا هم فکر می‌کنید؟
ما نمی‌توانیم بلندپروازی داشته باشیم اما تمرکزمان روی این است که در نیمه اول جدول باشیم. البته نیم نگاهی هم به سهمیه آسیا و حتی قهرمانی داریم چون بزرگان زیادی در تیم حضور دارند و همه دست به دست هم دادیم تا تیم را به جایگاه خوبی برسانیم.

کار با مجید جلالی چطور است؟
‌ به هر حال آقامعلم است و ما درس‌های زیادی از او یاد می‌گیریم، اینکه هر کاری باید خیلی خوب باشیم.

اول نقل و انتقالات به صبای قم رفتی تا باز هم با علی دایی کار کنی، وقتی آن اتفاقات افتاد، فکر می‌کردیم منتظر می‌مانی تا علی دایی تیمش را مشخص کند و دوباره در کنار او باشی. چطور شد که سر از پیکان در آوردی؟ فکر می‌کردی دایی بدون تیم می‌ماند یا اینکه دلیل دیگری داشت؟
‌ من همان زمان که آن اتفاقات افتاد و از پیکان پیشنهاد داشتم با علی دایی صحبت کردم و از او اجازه گرفتم و به پیکان آمدم. در واقع با همفکری با دایی آمدم. علی دایی هم به خاطر اینکه خودش بازیکن بوده، بازیکنان را خوب درک می‌کند و برایش منافع بازیکنان بیشتر اهمیت دارد تا منافع باشگاه. به خاطر همین هم تشخیص داد من به پیکان بروم.

الان از حضور در پیکان راضی هستی؟
خدا را شکر مجموعه خیلی خوبی داریم.

فکر می‌کنم از اینکه آرش برهانی هم به این تیم آمده، خیلی خوشحالی...
بله، به هر حال من و آرش 8، ‌9 سال هم‌تیمی بودیم. البته با علی حمودی، رحمان احمدی و مهدی شیری هم همینطور که امیدوارم سال خوبی کنار هم داشته باشیم.

در بازی با گسترش فولاد فکر می‌کنی چه نتیجه‌ای به دست می‌آورید؟
‌ تلاشمان این است که با امتیاز برگردیم.

یعنی به کسب تساوی هم راضی هستید؟
‌ برای برد می‌رویم که به تساوی هم راضی باشیم.

یعنی برای نمره بیست می‌روید که حداقل 15 را بگیرید؟
‌ 15 نه اما سعی می‌کنیم 17، 18 شویم. به هر حال گسترش فولاد تیم خیلی خوبی است که کادرفنی‌اش چند سال در این تیم حضور دارد و از شرایط خوبی برخوردار است.
در مورد مراسم برترین‌های لیگ پانزدهم هم صحبت می‌کنی؟
‌ نظر خاصی ندارم، فقط اینکه نمی‌دانم ملاک انتخاب‌شان چه بوده. البته آنهایی که انتخاب شدند واقعا استحقاقش را داشتند اما امیدوارم ملاک‌ها را بهتر انتخاب کنند.

انتخاب‌ها طبق رای مربیان لیگ برتری و لیگ یکی، مدیران باشگاه‌ها، سردبیران ورزشی و... بوده.
‌ امیدوارم سلیقه‌ای نباشد و منطق فوتبال در آن وجود داشته باشد.

یعنی فکر می‌کنی نام شما هم باید در بین گزینه‌ها می‌بود؟
‌ بحث خودم را نمی‌کنم اما باید هوشیارتر باشند و عملکرد خود بازیکن را مد نظر بگیرند، نه تیمی که در آن بازی می‌کند.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین