اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۹۱۳۱

استقلال در این بازی مرگ و زندگی باید هرچه دارد رو کند

استقلال در این بازی مرگ و زندگی باید هرچه دارد رو کند
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دیدار با الاهلی یک بازی مرگ و زندگی است و استقلال هرآنچه در چنته دارد باید برای این بازی رو کند.
۱۲:۴۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹
وانانیوز|

 تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز چهارشنبه به مصاف الاهلی عربستان می‌رود و در صورت پیروزی در این بازی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود می‌کند.

افشین حاجی پور پیشکسوت آبی پوشان در خصوص این بازی گفت: این یک بازی مرگ و زندگی است و وقتی آبی پوشان چیزی برای از دست دادن ندارند، ناچار هستند هر آنچه در چنته دارند را در این بازی رو کنند. 

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: الاهلی تیم بسیار خوب و قدیمی عربستان است که از تجربه زیادی در آسیا بهره می برد و صعودش را به مرحله بعد نیز قطعی کرده است. شاید همین که آنها از پیش صعود کرده هستند باعث شود بازیکنانش انگیزه کافی برای این دیدار نداشته باشند و این کار تیم ما را ساده تر کند.

وی اضافه کرد: البته اصلا نباید تیم ما با این دیدگاه به زمین برود و آنها باید فکر کنند همین الاهلی می‌خواهد برای یک دیدار حیثیتی با همه توان به میدان بیاید و به هیچ وجه نباید این حریف را دست کم بگیرند.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: بعضی از بازیکنان استقلال در دیدار گذشته خیلی در فرم ایده آل نبودند و امیدوارم آنها هم برای مقابله با الاهلی به اوج آمادگی بازگردند. در صورتی که بازیکنان ما در حد خودشان ظاهر شوند یقین دارم شکست الاهلی و صعود به مرحله بعدی مسابقات خیلی دور از دسترس نیست. 

منبع: مهر
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین