اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۸۱۴

دو ماه دیگر 41ساله می‌شوم ولی قصد خداحافظی ندارم

رضا عنایتی مهاجم صبای قم كه فصل گذشته تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت، از این تصمیم منصرف شده و حالا در آستانه ورود به 41سالگی قرار دارد...
۱۶:۴۱ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا عنایتی مهاجم صبای قم كه فصل گذشته تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت، از این تصمیم منصرف شده و حالا در آستانه ورود به 41سالگی قرار دارد. او در مصاحبه با همشهری‌ورزشی در مورد اینكه آیا قرار است در پایان این فصل خداحافظی كند یا خیر می‌گوید: «من تا دوماه دیگر 40سالگی‌ام تمام و وارد 41سالگی می‌شوم اما فعلا فكر خداحافظی نیستم و تصمیمی هم در این مورد نگرفته‌ام. الان وضعیت بدنی‌ام خوب است و فقط روی بازی‌های لیگ برتر تمركز كرده‌ام.» عنایتی در ادامه در مورد شرایط صبا برای بازی با صنعت‌نفت آبادان می‌گوید: «وضعیت تیم ما نسبتا خوب است و بیشتر با هم هماهنگ شده‌ایم. ما هیچ شناختی از حریف نداریم ولی می‌خواهیم در اولین بازی به برد برسیم و لیگ را خوب شروع كنیم. در 4بازی اول باید خوب امتیاز بگیریم و در تعطیلات لیگ می‌توانیم زمان كمی كه برای آماده‌سازی و بدنسازی در اختیار داشتیم را جبران كنیم.»
عنایتی در مورد اینكه آیا امسال به آقای گلی فكر می‌كند یا خیر پاسخ می‌دهد: «در دو سالی که گذشته بازیکن صبا بودم در کورس آقای گلی قرار گرفتم اما متاسفانه هفته آخر آن را از دست دادم. صبا همیشه تیم خوش‌یُمنی برای من بوده و امیدوارم برای این تیم باز هم مثمرثمر باشم. همیشه برای آقای گلی امیدوار هستم و تلاش می‌کنم امسال دوباره به آن برسم.»
از عنایتی در خصوص مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال ایران و انتخاب مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیكن فصل سوال می‌كنیم كه می‌گوید: «80درصد انتخاب بهترین‌ها منطقی بود و به انتخاب شده‌ها تبریك می‌گویم. البته در این مورد بهتر است بزرگان نظربدهند.»
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین