اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۷۸۵

آخرین وضعیت حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال آذربایجان شرقی گفت: مسئولان انتظامی تبریز تمهیدات لازم را اندیشیده‌اند تا هواداران بیش از گنجایش ورزشگاه وارد استادیوم نشوند و بیرون ازدحام جمعیت به وجود نیاید.
۱۳:۱۹ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا تقیون در گفت‌وگویی، در مورد میزبانی تراکتورسازی از استقلال خوزستان در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی گفت: امروز از ساعت 15 درهای ورزشگاه گشوده می‌شود و هواداران می‌توانند به استادیوم بیایند. با توجه به اینکه هفته اول به نام انتقال خون است ما شعارهای فرهنگی را آماده کردیم که در ورزشگاه نصب خواهد شد.

وی افزود: گنجایش ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی حدود 7 تا 8 هزار هوادار است و مسئولان انتظامی تبریز تمهیدات لازم را اندیشیده‌اند تا هواداران بیش از گنجایش ورزشگاه وارد استادیوم نشوند و بیرون ازدحام جمعیت نشود.

روابط عمومی هیأت فوتبال آذربایجان شرقی در ادامه یادآور شد: امروز حدود 5 هزار بلیت به فروش می رسد و با حضور تقریبا هزار میهمان شاید تعداد هواداران در ورزشگاه به 6 تا 7 هزار نفر برسد.

تقیون در مورد اینکه آیا تیم میهمان هوادار دارد، عنوان کرد: در جلسه هماهنگی بازی و صورت جلسه‌ای که تنظیم شد آنها اعلام کردند هواداری ندارند اما ما موظف هستیم پشت نیمکت استقلال خوزستان را خالی نگه داریم.

وی در مورد امکانات رفاهی ورزشگاه و بحث سرویس‌های بهداشتی عنوان کرد: از این بابت مشکلی نداریم. ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی در گذشته میزبان دیدارهای این تیم در لیگ یک بوده و از امکانات رختکن، سرویس بهداشتی و آب‌خوری برخوردار است. تنها مشکل این ورزشگاه کوچک بودن آن است. ما سعی می‌کنیم مشکلات این ورزشگاه را در بازی امروز به حداقل برسانیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین