اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۷۰۲

تا پایان فصل نقل و انتقالات بازیکنان دیگری جذب می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: امیدواریم در آغاز لیگ شانزدهم با ارائه یک فوتبال محکم و تماشاگرپسند، شروع خوبی داشته باشیم و گام نخست را محکم برداریم.
۱۹:۱۶ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به برگزاری جشن برترین‌های فوتبال کشور در فصل 95-94 که دیشب در سالن برج میلاد تهران برگزار شد، اظهار داشت: مطمئنا برگزاری این مراسم‌ها باعث افزایش انگیزه بازیکنان و دیگر عوامل دخیل در فوتبال کشورمان می‌شود و هرچند در هر شاخه تنها یک نفر به عنوان فرد برگزیده بر روی سکو می‌رود اما رقابتی که شکل گرفته می‌توانند تاثیر دو‌چندانی بر پیشرفت کیفی عملکرد بازیکنان و اعضای کادر فنی، عوامل برگزار کننده مسابقات و در یک کلام فوتبال کشورمان داشته باشد.

اژدری زاده ضمن تبریک موفقیت چهره‌هایی از فوتبال استان خوزستان در این مراسم، اظهار داشت: در این مراسم عنوان بهترین باشگاه، بهترین سرمربی، بهترین دروازه‌بان و فرهنگی‌ترین هیئت به خوزستان رسید و این موضوع نشان داد که نقش فوتبال استان تا چه اندازه در کشور مهم می‌باشد، بنده به نوبه خود و از طرف باشگاه فولاد و هواداران آن این موفقیت را به طالقانی، رئیس هیئت فوتبال استان، عبدالله ویسی و مدیران باشگاه استقالا خوزستان تبریک می گویم. علاوه بر این موفقیت ها شاهد آن بودیم که بارها نام بازیکنان شایسته ای همچون سروش رفیعی، بختیار رحمانی و امیر زلیکانی که قسمتی از خانواده فولاد به شمار می روند در این مراسم ذکر شد و همانگونه که در سال گذشته نام باشگاه فولاد خوزستان با انتخاب حسن بیت سعید از فولادنوین به عنوان برترین بازیکن درخشید، این‌بار هم محصولات این باشگاه جزو مدعیان و کاندیداها بودند که این موضوع باعث شادی فولادی‌ها شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد با اشاره به شروع مسابقات لیگ برتر، گفت: امیدواریم در آغاز لیگ شانزدهم با ارائه یک فوتبال محکم و تماشاگرپسند، شروع خوبی داشته باشیم و گام نخست را محکم برداریم.

وی همچنین با اشاره به عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: برای جذب بازیکن، کمیته فنی در باشگاه فولاد خوزستان تشکیل شد که اعضای آن متشکل از بنده، دو عضو از هیئت مدیره و همچنین سرمربی تیم بود. در طول این مدت با هماهنگی کامل و تلاش‌های صورت گرفته توانستیم بازیکنانی را به عضویت تیم درآوریم، اما با توجه به ادامه فصل نقل و انتقالات تا نیمه شهریور ماه و از طرفی وجود ضعف و کمبودهایی در تیم سعی داریم نفراتی را در به  تیم اضافه کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان خطاب به هواداران این تیم، اظهار داشت: یکی از سرمایه های اصلی هر باشگاه هواداران آن است و ما هم به این موضوع که هواداران پرشور، فوتبال دوست و خونگرمی داریم،می بالیم. امیدواریم که در طول فصل شانزدهم لیگ برتر با همراهی یکدیگر بتوانیم فولاد را به روزهای اوج بازگردانده و نتایج و جایگاهی در خور شأن فوتبال استان خوزستان کسب کنیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سعيدرشيدي
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۵
اخه بس ديگه چقدميخواي ماشيره بمالي مگه بازيكن مونده كه شما ميخواي جذب كني هدف شمانبودي فولادهست اين اقاي دهكردي زحمت كشيده شماراهم به باد دادي شمافقدبرو ازفولادهم چيزدرست ميشه چون مديريت نداري
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین