اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۶۹۵

انصارى فرد واسطه حضور شجاعى در يونان!

مسعود شجاعی، به حرفی که زده بود، عمل کرد. او به فوتبال خود در خارج از ایران ادامه داد.
۱۸:۴۵ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| این بازیکن با عقد قراردادی جدید به تیم پانیونیوس یونان پیوست و در فصل جدید همبازی کریم انصاری‌فرد خواهد بود. مسعود که در سال‌های اخیر در هر تیم، تنها یک فصل دوام آورده، با پانیونیوس هم قراردادی یک ساله امضا کرده است. روز گذشته رسانه‌های یونان در موضوع انتقال او به این تیم، از نقش پررنگ کریم انصاری‌فرد نوشتند. حتی یکی از سایت‌های نزدیک به باشگاه پانیونیوس نوشت: «انصاری‌فرد رابط اصلی این انتقال بوده است.» البته این اتفاق اگر هم رخ داده باشد، کاملاً طبیعی است. به هر حال مسعود و کریم از دوستان نزدیک هم در تیم ملی هستند و بی‌شک پانیونیوس برای جذب این بازیکن ابتدا سراغ شماره 10 ایران رفته است.
انصاری‌فرد اما در این‌باره به خبرورزشی می‌گوید: «نقش من در انتقال مسعود به پانیونیوس در این حد بود که باشگاه درباره او پرسید و من هم نظرم را گفتم. مسعود نیازی به تعریف یا سفارش من ندارد. مسعود این‌قدر رزومه خوبی دارد و این‌قدر بازیکن بزرگ و خوبی است که نیاز نداشت من بخواهم از او تعریف کنم.»
انصاری‌فرد در ادامه توضیح می‌دهد: «مسعود این‌قدر خوب هست که نیازی ندارد من یا هر ‌فرد دیگری بخواهیم در آمدن یا رفتنش نقش داشته باشیم. او سال‌‌هاست در تیم ملی ایران حضور دارد و در دو جام‌جهانی‌ هم بازی کرده است. خودش بازیکن بزرگی است. مربی هم تا ویدئوهای بازی مسعود را دید، خوشش آمد و از باشگاه خواست تا او را جذب کند. وگرنه من کاری نکردم. امیدوارم که مسعود فصل خوبی را در پانیونیوس داشته باشد و بتواند موفق شود.»
کریم احتمالاً از امروز و فردا مسعود را در تمرینات پانیونیوس خواهد دید. این بازیکن درباره آخرین شرایط خودش در این تیم می‌گوید: «خیلی تمرینات سختی برگزار می‌کنیم. در حال حاضر در منطقه کارپتی سی حضور داریم. اینجا، جایی است که تیم اردوی خود را برگزار کرده است. تمرینات ما خیلی فشرده و سخت برگزار می‌شود. ما روزی دو و یا حتی سه جلسه تمرین می‌کنیم.» انصاری‌فرد ادامه می‌دهد: «الان سختی می‌کشیم و تمرینات طاقت‌فرساست اما ان‌شاءا... در طول فصل مزد زحمت‌مان را می‌گیریم.»
مشکل مالی پانیونیوس و حاج‌صفی؟
احسان حاج‌صفی مدافع- هافبک چپ تیم ملی هم گویا مذاکراتی با باشگاه پانیونیوس یونان داشت اما در نهایت این باشگاه برای پست هافبک چپ تیم ملی را جذب کرد. خرید او به نوعی نشان می‌دهد که این بازیکن با حاج‌صفی به توافق نرسیده است. هرچند نزدیکان احسان می‌گویند پرونده این انتقال هنوز به طور کامل بسته نشده است ولی گویا دو طرف بر سر مسائل مالی به توافق نرسیده‌اند. پانیونیوس حاضر نیست مبلغ بالایی برای خرید این بازیکن هزینه کند. به نظر می‌رسد احتمالاً مقصد او باشگاه دیگری است. البته این روزها شایعاتی درباره بازگشت احسان به لیگ برتر شنیده می‌شود ولی او هنوز به دنبال ماندن در فوتبال اروپاست و بعید به نظر می‌رسد به ایران برگردد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین