اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۶۸۲

محرومیت تماشاگران اوضاع را خراب‌تر می‌کند

سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: هواداران استقلال و پرسپولیس برکت این فوتبال هستند.
۱۷:۱۶ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| اصغر حاجیلو در گفت‌وگویی، در مورد وضعیت حامد فلاح‌زاده و اینکه قرار است اسم او از فهرست تیم کنار گذاشته شود، گفت: فلاح‌زاده بسیار قبراق و سرحال در تمرینات ما حضور دارد و تشخیص اولیه‌ای که داده شد مربوط به MRI گذشته او بوده است و این بازیکن با تمرینات سختی که انجام داده، توانسته به شرایط خوب برگردد. حسین فرکی هم به هیچ عنوان به فکر خارج کردن اسم این بازیکن از فهرست نبود. ضمن اینکه فرکی هیچ وقت به اینکه باید فقط تیم یک گلر اول داشته باشد، اعتقاد ندارد. او به هر 4 دروازه‌بان تیم سایپا اعتقاد دارد. فلاح‌زاده هم ممکن است در بازی با پرسپولیس در میدان حضور داشته باشد.

وی در مورد اینکه دروازه‌‌بان برزیلی سایپا چه کیفیتی دارد، گفت: او دروازه‌بان خوبی است با این حال باید این دروازه‌بان را در میدان مسابقه دید.

حاجیلو در مورد اینکه سایپا 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه تختی را به هواداران پرسپولیس می‌دهد یا بیش‌تر، گفت: من همیشه اعتقاد داشته‌ام که هواداران استقلال و پرسپولیس برکت این فوتبال هستند، بنابراین ما نمی‌توانیم تماشاگران تیم‌ مردمی پرسپولیس را از حضور ورزشگاه محروم کنیم، زیرا ما در کنار مردم هستیم.

وی درمورد محرومیت هواداران استقلال در هفته اول لیگ گفت: واقعاً نمی‌دانم چرا هواداران این تیم محبوب و مردمی محروم می‌‌شود. در کم‌تر جایی از دنیا چنین محرومیت‌هایی را در نظر نمی‌گیرند،‌ بلکه جرایم سنگین مالی را برای باشگاه درنظر می‌گیرند، نباید تماشاگران چوب این جرایم را بخورند. چنین جریمه‌هایی اوضاع را که درست‌تر نمی‌کند، خراب‌تر می‌کند و درست نمی‌کند.

حاجیلو درباره دیدار با پرسپولیس گفت: می‌خواهیم بازی لیگ را خوب شروع کنیم وبازیکنان ما انگیزه زیادی برای این مسابقه دارند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین