اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۶۴۰

مکان برگزاری دیدارهای تراکتورسازی هنوز مشخص نشده است!

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری بازی در تبریز و حضور استقلال خوزستان انجام شده و مشکلی از این بابت نداریم.
۱۲:۲۲ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| مکان برگزاری دیدار تراکتورسازی و استقلال خوزستان هنوز مشخص نشده است. از طرفی گفته شد بازی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد و روز گذشته در اقدامی عجیب بار دیگر اعلام کردند بازی در تبریز نجام می‌شود.

ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگویی، در مورد محل برگزاری بازی تراکتورسازی و استقلال خوزستان عنوان کرد: این بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی و در تبریز برگزار می‌شود و هماهنگی‌های لازم در این مورد انجام شده است.

وی در مورد اینکه آیا استقلال خوزستان می‌تواند به تبریز بیاید و بلیط تهیه کند اظهار داشت: بله، مشکلی وجود ندارد و هماهنگی‌های لازم در این باره انجام شده است.

سرپرست تراکتورسازی در مورد اینکه آیا از لحاظ امنییت مشکلی برای برگزاری بازی در زمین اختصصای تراکتورسازی نیست تصریح کرد: خیر، مشکلی به وجود نمی‌آید در گذشته هم در این مکان بازی برگزار کرده‌ایم. هواداران درخواست کردند که بازی در تبریز برگزار شود و باشگاه تصمیم گرفت که این کار را انجام دهد.

وی در مورد اینکه تراکتورسازی نماینده‌ای در بین برترین‌های لیگ قبل نداشت عنوان کرد: به افرادی که در این برنامه انتخاب شدند تبریک می‌گویم به هر حال ما هم سروش رفیعی،‌محمدرضا اخباری و محمد ابراهیمی را به عنوان نمایندگان‌مان در این مراسم داشتیم اما جایزه‌ای نبردیم که این پدیده انتخاب کنندگان بوده است. ما یک تیم هستیم و همیشه برای شادی هواداران‌مان تلاش کردیم.

وی در مورد وضعیت تراکتورسازی اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت تیم خوب است در دیدارهای دوستانه‌ای که داشتیم به آمادگی نسبی رسیدیم و می‌خواهیم در لیگ برتر شروع قدرتمندی داشته باشیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین