اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۶۳۹

استقلال خوزستان سال گذشته معادلات قهرمانی را برهم زد

سرمربی اسبق سپاهان گفت: همین که ویسی این حرف‌ها را می‌زند نشان می‌دهد هنوز قدرشناسی وجود دارد.
۱۲:۱۹ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| رسول کربکندی در گفت‌وگویی، در مورد انتخاب عبدالله ویسی به عنوان بهترین مربی سال گفت: قطعا ویسی حقش بود که به این مقام برسد. چرا که او با یک تیم با بازیکنان جوان و گمنام و شرایط خاص اهواز توانست استقلال خوزستان را مقابل آن همه تیم بزرگ که هزینه‌های سنگینی هم کرده بودند، قهرمان کند و حقش بود که به این مقام دست پیدا کند.

وی در مورد اینکه ویسی در هنگام دریافت جایزه گفته بود که مربیگری‌اش را مدیون کربکندی است، یادآور شد: مدیون من که نه و هر چه که بوده از تلاش خودش بوده است. ویسی یک روز بازیکن من بوده و در صبا هم به عنوان کمک انتخابش کردم اما حتما لیاقت داشته که به اینجا رسیده است و اگر هم اینچنین می‌گوید از لطف اوست.

کربکندی درباره این صحبت ویسی در خصوص اینکه اگر کربکندی و شهریاری نبودند او امروز در روستایش کشاورزی می‌کرد، گفت: این اوج شکسته نفسی ویسی است و همین که این حرف‌ها را می‌زند نشان می‌دهد هنوز قدرشناسی وجود دارد. چرا که امروز هر کسی به هر جایی می‌رسد خودش به آنجا رسیده و گذشته‌اش و به آنجایی که رسیده به دیگران ارتباطی ندارد. ویسی لطف دارد و من کاری نکردم و او با تلاشش به اینجا رسیده است.

سرمربی سابق سپاهان در مورد اینکه آیا برای بازگشت به این تیم با وی صحبتی شده یا خیر، گفت: خیر نه صحبتی شده و نه من تصمیمی دارم.

وی درباره سرنوشت سپاهان با بازیکنان گمنام در لیگ شانزدهم گفت: سال گذشته نشان داد که نمی‌شود به اسم‌ها و ستاره‌ها و پول‌هایی که هزینه می‌شود دلخوش کرد چرا که استقلال خوزستان تمام این معادلات را به هم زد تا لیگ برتر شروع نشود نمی‌توان خیلی پیش‌بینی کرد هر چند که روی کاغذ تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس و حتی تراکتورسازی و گسترش سرمایه‌گذاری خوبی کردند و یارگیری مناسبی داشتند اما قهرمانی استقلال خوزستان نشان داد در فوتبال ایران برای قهرمان شدن نمی‌توان روی این مسائل خیلی اکتفا کرد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین