اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۳۸۰

رو دست خوردن ویسی از دوست قلعه‌نویی

منصوریان یک جای خالی برای حاج‌صفی نگه داشته و ویسی آماده استقبال از او می‌شود، اما شاید به میان آمدن پای یک دوست قدیمی، همه چیز را عوض کند.
۱۸:۵۳ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| فصل پیش، هیچ سناریویی به اندازه صدرنشینی سپاهان با حاج‌صفی و سقوط آزاد بدون او، نمی‌توانست ارزش هافبک چپ پای تیم ملی را نشان دهد. حاج‌صفی به اروپا رفت تا هم سپاهان گرفتار بحران شود و هم خودش، در پست دفاع چپ نتواند به درخشش ادامه دهد. احتمال بازگشت او به ایران، باعث شد ویسی و منصوریان همزمان از او قول بگیرند به تیم دیگری نرود و جای خالی‌اش را در تیم‌شان نگه دارند. در روزهای گذشته، سپاهان بیشتر از استقلال به حاج صفی نزدیک شده اما تراکتورسازی، می‌تواند برنده نهایی این داستان باشد.

 

حاج‌صفی لیگ یازدهم و نیم فصل اول لیگ دوازدهم، دوران سربازی را در تراکتورسازی گذراند. لیگ یازدهم، قلعه‌نویی مربی استقلال بود و رابطه بسیار نزدیکی با او داشت. یکی از نزدیکان قلعه‌نویی هم جزو دوستان حاج‌صفی بود و این دوستی، در سال‌های آینده شایعات و داستان‌های زیادی ایجاد کرد. حالا قلعه‌نویی، به همراه افراد نزدیکش به تراکتورسازی برگشته و می‌خواهد حاج‌صفی را هم دوباره به این تیم ببرد.

 

فرد نزدیک به قلعه‌نویی، اخیرا تماس‌های با حاج‌صفی برقرار کرده و از او خواسته به جای سپاهان و استقلال، به تراکتورسازی برود تا تیم رویایی قلعه‌نویی با حضور حاج‌صفی و آقایی در سمت چپ کامل شود. حاج‌صفی پیش از این تماس، با سپاهان به توافق تقریبی رسیده بود اما رابطه نزدیکش با این فرد، ممکن است مسیر او را از اصفهان به تبریز عوض کند. رابطه‌ای که در این انتقال، حتی از سابقه طولانی حاج‌صفی در سپاهان هم تاثیرگذارتر است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین