اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۳۷۵۶

رسانه یونانی: پول "آاک"، انصاری فرد را از چنگ پرسپولیس درآورد

رسانه یونانی: پول  آاک ، انصاری فرد را از چنگ پرسپولیس درآورد
یک رسانه یونایی ادعا کرد که مهاجم ایرانی تیم فوتبال السیلیه قطر به دلیل پیشنهاد مالی خوب باشگاه آاک یونان، این تیم را به پرسپولیس ترجیح داد.
۱۶:۲۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
وانانیوز|

در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس تهران در تلاش بود کریم انصاری‌فرد بازیکن ملی‌پوش کشورمان را از السیلیه قطر به خدمت بگیرد، روز گذشته خبر‌هایی مبنی بر توافق او با آاک آتن یونان منتشر شد.

صبح امروز رسانه یونانی enwsi با انتشار خبر توافق کریم با تیم یونانی نوشت، پیشنهاد مالی باشگاه آاک، کریم انصاری فرد را وسوسه کرد و به دام انداخت.

این رسانه یونانی نوشت، پرسپولیس یکی از بزرگترین تیم‌های ایران و قهرمان چهار سال گذشته این کشور است و کریم انصاری فرد  فصل ۲۰۱۳- ۲۰۱۲ آنجا بازی می‌کرد، حالا این تیم بعد از ۷ سال می‌خواست او را برگرداند تا از این بازیکن در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بهره ببرد. تماس‌هایی بین این تیم و انصاری‌فرد برقرار شد و بازگشت کریم به پرسپولیس بعد از ۷ سال ممکن به نظر می‌رسید.

این رسانه ادعا کرد مالک باشگاه السیلیه هیئت مدیره را متقاعد کرد که کریم را به تیم پرسپولیس انتقال دهد. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس (که فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۲ هم انصاری فرد را به عنوان بازیکن در پرسپولیس در اختیار داشت) آرزوی خود را محقق می‌دید، اما وقتی پیشنهاد آاک مطرح شد همه چیز تغییر کرد، انصاری فرد تردید نکرد. آاک تیم برجسته‌ای است و فوراً پاسخ مثبت را داد.

با پایان رقابت‌های لیگ قطر و با توجه به این که این تیم در فاز بازسازی قرار داشت، این بازیکن ایرانی را در حالی که یک فصل دیگر از قراردادش مانده بود، آزاد اعلام کرد.

این رسانه یونانی درپایان ضمن تمجید از بازیکن ملی پوش کشورمان نوشت، او هنوز شایستگی‌های زیادی برای اثبات کردن دارد که در ۲ فصل گذشته این اتفاق رخ نداد. آاک این فرصت را در اختیار او خواهد گذاشت تا شایستگی‌های خود را اثبات کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که قرارداد انصاری فرد با باشگاه یونانی سه ساله و به ارزش ۶۰۰ هزار یورو در سال خواهد بود.

 

 

 

انتهای پیام/

 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین