اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۲۳۷

دروازه بان سابق پرسپولیس:دلال‌ها مانع حضورم در لیگ‌برتر شدند

ایمان صادقی دروازه‌بان فصل گذشته خونه‌به‌خونه به تیم سابقش ملوان بازگشت.
۱۳:۳۳ - ۳۱ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| ایمان صادقی دروازه‌بان فصل گذشته خونه‌به‌خونه به تیم سابقش ملوان بازگشت. صادقی فصل گذشته از ملوان جدا شد و به پرسپولیس پیوست ولی بعد از یك نیم‌فصل ناموفق به خونه‌به‌خونه رفت و در آنجا به عنوان دروازه‌بان اول در تمام بازی‌ها حضور داشت. دروازه‌بان جدید ملوان درباره وضعیت تیم جدیدش با همشهری ورزشی گفت‌وگو كرد.
  • به ملوان رفتی...
خیلی وقت بود كه با ملوانی‌ها صحبت كردم و علاقه‌مند بودم كه به این تیم برگردم. همان موقع هم دوست نداشتم از ملوان بروم ولی خب به خاطر شرایط از این تیم جدا شدم. من مردم و هواداران فوتبال این شهر را دوست دارم و برای كمك به ملوان پیوستم.
  • از تیم‌های لیگ‌برتر پیشنهاد نداشتی؟
پیشنهادهایی داشتم ولی از لحاظ مالی به توافق نرسیدیم اما مساله‌ای هم در این میان پیش آمد كه دست ما را در حنا گذاشت. دلال‌بازی باعث شد من نتوانم به تیم لیگ‌برتری بروم ولی در نهایت از اینكه در ملوان هستم بسیار خوشحالم و ان‌شاءالله با این تیم به لیگ‌برتر می‌آیم.
  • در خبرها داشتیم كه مایلی‌كهن سرمربی این تیم خواهد شد.
در زمانی كه من به این تیم آمدم آقای عزت‌اللهی سرمربی بود ولی ایشان استعفا دادند. من در جریان نیستم كه چه كسی سرمربی می‌شود و تصمیم‌گیرنده باشگاه كیست.
  • شرایط مالی ملوان چطور است؟
شرایط مالی این تیم هم مثل دیگر تیم‌های لیگ‌یكی است. آقای رضاییان برنامه‌ریزی خوبی كردند كه ان‌شاءالله در ادامه فصل مشكل مالی نخواهیم داشت.
  • درباره پرسپولیس صحبت كن. یارگیری این تیم را در این فصل چطور دیدی؟
من بازیكن ملوان هستم و برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم. دوست دارم امسال قهرمان لیگ‌برتر شود تا هواداران این تیم خوشحال شوند. این تیم دروازه‌بان و خط دفاعی خوبی جذب كرده و برای آقای بیرانوند هم آرزوی موفقیت می‌كنم. به نظر من تیم برانكو باید قهرمان لیگ شود.
مصاحبه از محمد ابراهیمی

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین