اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۲۳۳

بلاتکلیفی ادامه دار تیم های تبریز

مسئولان تبریزی و باشگاه تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز هنوز ورزشگاه محل برگزاری مسابقات این تیم برای فصل آینده را مشخص نکردند.
۱۲:۰۸ - ۳۱ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| از 4 مرداد شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران آغاز می‌شود و 16 تیم حاضر در این مسابقات با حریفان خود رقابت می‌کنند.

در همین راستا هنوز دو باشگاه تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز ورزشگاه محل مسابقه خود را معرفی نکردند. تراکتورسازی که در هفته اول میزبان استقلال خوزستان است هنوز مشخص نشده در کدام ورزشگاه به میدان می‌رود.

در همین راستا جلسه شورای تامین تبریز با حضور نماینده تیم‌ها برگزار شد اما در این جلسه محل برگزاری مسابقه مشخص نشد و تنها شایعاتی مبنی بر برگزاری بازی تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه و برگزاری مسابقات ماشین سازی در ورزشگاه بنیان دیزل مطرح می‌شود.

رضا تقییون در گفت‌وگویی در مورد محل برگزاری بازی تراکتورسازی و ماشین سازی، گفت: تا به این لحظه هیچ محلی برای برگزاری مسابقات این دو تیم مشخص نشده و هر موضوعی که مطرح می‌شود در حد گمانه زنی و شایعه است. به محض اینکه محل برگزاری بازی قعطی شود این مسئله را به طور رسمی از سایت هیأت فوتبال اطلاع رسانی می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه تنها 5 روز تا شروع مسابقات زمان باقی مانده طی یکی دو روز آینده باید محل برگزاری مسابقه قطعی شود.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین