اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۱۶۹

می‌خواهم با قهرمانی در آسیا جزو تاریخ این باشگاه شوم+عکس

مدافع ملی‌پوش کشورمان دیدار ایران با قطر را بازی سخت و نفسگیری عنوان کرد.
۲۰:۳۸ - ۳۰ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی‌پوش کشورمان که اکنون به همراه السد قطر در شهر کابرون اتریش اردوی آمادگی پیش فصل خود را سپری می‌کند، مصاحبه‌ای اختصاصی با سایت باشگاه السد داشت.

پورعلی گنجی ابتدا به وضعیت تیمشان پرداخت و گفت: تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد. محل اردوی ما در شهر کابرون اتریش بسیار عالی است و تمام امکانات لازم برای بهبود وضعیتمان وجود دارد.

مدافع ایرانی در ادامه درباره فصل پیش رو السد در لیگ ستارگان عنوان کرد: فصل آینده در لیگ ستارگان رقابت تیم‌ها بسیار سخت و نزدیک خواهد بود اما ما در باشگاهی هستیم که صاحب تاریخی پرافتخار است و بازیکنان و کادر فنی بسیار قدرتمندی دارد. هدف ما در فصل آینده رقابت برای قهرمانی در تمام جام‌ها است.

مرتضی در ادامه درباره دیدار ایران و قطر در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 گفت: تیم‌ملی قطر بازیکنان خوب و سطح بالایی دارد. به نظرم بازی پیش رو ما در مقدماتی جام جهانی 2018 مقابل قطر که در تهران برگزار می‌شود بسیار سخت و نفسگیر خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش کشورمان در پایان اظهار داشت: از زمانی که به تیم السد پیوستم می‌دانستم که این باشگاه جزو بهترین‌های آسیا است و تاریخ پرافتخاری دارد. امیدوارم بتوانم با قهرمانی در جام‌های مختلف به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا که السد پیش از این دو بار قهرمان آن شده است جزو تاریخ این باشگاه شوم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین