اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۰۸۳

می‌خواهم با كمک «علی‌آقا» مدعی آقای گلی باشم

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: نفت با اینكه دیر بسته شده اما بدون شک با این بازیكنان و حضور مربی كاربلد مثل علی دایی پتانسیل حضور خوب در لیگ را دارد.
۰۹:۵۴ - ۳۰ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| امیرارسلان مطهری در گفت‌وگویی، بابت برگشت دوباره‌اش به نفت تهران و اینكه چرا لژیونر نشد، اظهار داشت: اینكه لژیونر نشدم به خاطر این بود كه رضایتنامه‌ دیر صادر شد و آنها به جای من بازیكن گرفتند.

وی افزود: با این حال قبل از این با علی دایی صحبت كرده بودم كه اگر در ایران ماندم حتما شاگرد ایشان خواهم بود و خوشحالم كه حالا در كنار آقای گل جهان كارم را دنبال می‌كنم.

مهاجم نفت تهران در واكنش به این سوال كه مگر قرارداد تو با نفت فسخ نشده بود پس چطور مشكل رضایتنامه داشتی، گفت: درست است كه خیلی دیر به من گفتند كه فسخ تو با باشگاه نفت دو طرفه بوده اما حالا نفتی‌ها مدعی هستند كه یک سال دیگر با تیم ما قرارداد داری. من منتظر روشن شدن تكلیف هستم. اگر قرارداد داشته باشم كه احتیاجی به امضای جدید نیست اما اگر فسخ درست باشد قرارداد جدیدی را با تیم ثبت خواهم كرد.

مطهری درباره شرایط نفت و تمرینات این تیم افزود: علی دایی در این مدت كوتاه توانست بازیكنان خیلی خوبی را در تیم نفت جمع كند و تمرینات بسیار خوبی را پیش می‌بریم. در خط حمله هم كه من بازی می‌كنم اوضاع خوب است و در كنار مهاجم باتجربه‌ای مثل محمد قاضی در همین مدت كوتاه به هماهنگی خوبی رسیده‌ایم.

مهاجم نفت ادامه داد: نفت با اینكه دیر بسته شده اما بدون شک با این بازیكنان و حضور یک مربی كاربلد مثل علی دایی پتانسیل حضور خوب در لیگ را دارد. ما به دنبال این هستیم تا با این نفت خاطره فصل گذشته را كه نتایج خوبی نگرفتیم را به ورطه فراموشی بسپاریم و یكی از مدعیان لیگ باشیم.

ارسلان مطهری در پایان درخصوص اینكه با دایی صحبتی داشته‌ای كه اگر پیشنهاد خارجی داشتی بتوانی جدا شوی، اظهار داشت:‌ علی دایی مربی بزرگی است كه شرایط بازیكان را به خوبی می‌داند. در صحبت‌هایی كه با علی آقا داشتم ایشان تاكید كردند كه از هیچ كمكی برای پیشرفت تو مضایقه نخواهیم كرد تا بتوانی به هدفی كه داری برسی. من هم به دنبال این هستم تا در كنار علی دایی جدا از پیشرفت به یک گلزن تمام عیار تبدیل شوم و امسال هم بتوانم با كمک او خیز بلندی در قرار گرفتن در جمع مدعیان آقای گلی بردارم.
منبع: ایلنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین