اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۰۶۹

بازیکن استقلال از دبیرکل فدراسیون کمک خواست

مهاجم استقلال خواهان دیدار با دبیر کل فدراسیون شد. سجاد شهباززاده دیروز بار دیگر در سازمان لیگ حضور یافت تا با مسوولان این سازمان درباره بحث جدایی‌اش از استقلال صحبت کند.
۰۲:۲۹ - ۳۰ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| مهاجم استقلال خواهان دیدار با دبیر کل فدراسیون شد. سجاد شهباززاده دیروز بار دیگر در سازمان لیگ حضور یافت تا با مسوولان این سازمان درباره بحث جدایی‌اش از استقلال صحبت کند. با وجود اینکه بهرام افشارزاده و منصوریان بر ادامه حضور شهباززاده تاکید دارند اما این بازیکن همچنان به دنبال جدایی است. او از مسوولان سازمان لیگ خواسته ترتیب ملاقات با علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون را بدهند تا بتواند به نوعی مشکل رفتنش را از طریق فدراسیون برطرف سازد.
انگار قرار نیست مذاکرات سجاد و استقلالی‌ها به جاهای خوبی ختم شود. شهباززاده نمی‌خواهد در استقلال بماند اما از طرفی ریش و قیچی هم دست آبی‌ها است و برای اینکه او بتواند از جمع استقلالی‌ها جدا شود باید چشم خود را روی طلبش ببندد.
بارها رقمی که استقلالی‌ها بابت رضایتنامه شهباززاده اعلام کردند تغییر کرده. از رقم نجومی میلیاردی که در نامه‌شان به تیم ترکیه‌ای نوشتند تا 500 هزار تومانی که در سایت باشگاه اعلام کردند هیچ کدام باب میل سجاد نبود و این بازیکن هر بار که از دفتر افشارزاده بیرون می‌آمد در مصاحبه‌اش اعلام می‌کرد که با استقلالی‌ها به نتیجه نرسیده است اما آخرین راه سجاد نشست با آقای دبیر کل است. باید دید نتیجه کار چه می‌شود.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین