اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۹۷۸

از استیماچ خیلی چیزها یاد گرفتم

شهاب گردان، دروازه‌بان جدید تیم پدیده مشهد درباره شرایط خود و تیم جدیدش صحبت كرد...
۱۳:۰۱ - ۲۹ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| شهاب گردان، دروازه‌بان جدید تیم پدیده مشهد درباره شرایط خود و تیم جدیدش صحبت كرد. گردان معتقد است كه به‌خاطر اینكه سپاهان بودجه كافی نداشت نتوانسته او را حفظ كند. او در این مصاحبه از صحبت در خصوص سپاهان خودداری كرده است.
  • درباره شرایط خودت و تیم پدیده صحبت كن.
من از سپاهان جدا شدم و به پدیده آمدم. خاطرات و دوست‌های خوبی در مشهد دارم. پدیده بازیكنان آینده‌داری دارد و همین باعث شد كه من این تیم را انتخاب كنم. خداراشكر تمرینات آماده‌سازی خوبی داشتیم و ان‌شاءالله در این زمان باقی مانده قرار است چند بازی دوستانه داشته باشیم.
  • در ذوب‌آهن روزهای خوبی داشتی و یك انتخاب اشتباه باعث شد خیلی زود این روند رو به پایین حركت كند. قبول داری مقصر اصلی‌اش تو بودی.
صد در صد، تنها مقصرش خود من هستم و در این شكی وجود ندارد. تصمیمات اشتباهی در زندگی ورزشی‌ام داشتم. خداراشكر هنوز جا و توان دارم و خیلی به آینده امیدوار هستم. من خاطرات خوبی در فولادشهر دارم. با هر دو تیم هم قهرمان شدم. هواداران این دو تیم همیشه به من لطف داشتند.
  • سپاهان كه همیشه مدعی قهرمانی بود. چه اتفاقی رخ داد كه فصل گذشته چنین مشكلاتی برایش به وجود آمد؟
چیزی‌هایی است كه خودمان از آن مطمئن نیستیم و نمی‌توانم نظر بدهم.
  • آمادگی بدنی‌ات برای این فصل چطور است؟ اكثر كشورها دروازه‌بان برزیلی جذب كردند و امسال شرایط خاصی وجود دارد.
دروازه‌بان‌های برزیلی مبلغ قراردادشان پایین است و به خاطر همین اكثر تیم‌ها چنین دروازه‌بانانی را جذب می‌كنند.
  • وقتی از سپاهان جدا شدی، از سرخابی‌ها هم پیشنهادی داشتی؟
خیر، اصلا.
  • درباره نقش اشتیماچ در عدم نتیجه‌گیری سپاهان صحبت كن.
اشتیماچ به اندازه بقیه نقش داشت. او آدمی بود كه از یك فضا و فرهنگ دیگری به ایران آمد و باید حمایت می‌شد. با اینكه به من اعتقاد نداشت ولی می‌توانم بگویم از مربیانی بود كه خودم شخصا خیلی چیزها از او یاد گرفتم. اصلا نمی‌شود اشتیماچ را مقصر دانست.
  • انقلابی در سپاهان رخ داد. به نظرت در این فصل این تیم می‌تواند موفق باشد.
من الان بازیكن سپاهان نیستم، در پدیده حضور دارم و نظری هم ندارم. سپاهان تیم سابق من است و من تنها برای آنها آرزوی موفقیت دارم. فكر می‌كنم درست نیست در خصوص این تیم دیگر اظهارنظر كنم.
  • وقتی كه نامت در لیست فروش قرار گرفت ناراحت نشدی؟
اصلا. یك روزی رئال‌مادرید هم كاسیاس را در لیست فروش قرار داد. این دلیل نمی‌شود كه من عملكرد ضعیفی داشتم، هرچند شاید خیلی‌ها این‌طوری فكر كنند ولی دید من فرق می‌كند. اصلا در روحیه من این مساله تاثیرگذار نبود. با توجه به مشكلات سپاهان این تیم نمی‌توانست من را حفظ كند.
  • نظرت در خصوص لیگ امسال چیست؟چه تیم‌هایی را مدعی می‌بینی؟
تا شروع نشود نمی‌توانم نظر بدهم. تیم‌هایی كه هر سال مدعی بودند امسال هم مدعی هستند. گسترش خوب بسته شده و یكی از مدعیان جدید است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین