اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۹۰۲

انتقاد تند آقای مدیرعامل از مدیران فوتبالی

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: مدیران فوتبال نباید باشگاه‌های لیگ دسته اولی را دلسرد کنند.
۱۹:۲۱ - ۲۸ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| بهرام رضاییان در گفت‌وگویی، در پایان مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول اظهار داشت: مراسم قرعه‌کشی خوب بود و من مشکلی در آن ندیدم. همه چیز مناسب برگزار شد.

وی در مورد نامه مدیران باشگاه‌ها به تاج برای افزایش سهمیه تیم‌های صعودکننده لیگ دسته اول گفت: به نظر من افزایش سهمیه حق لیگ دسته اول است. نباید لیگ دسته اول و دسته دو سرسری گرفته شود. اگرچه لیگ برتر ویترین فوتبال ایران است اما لیگ‌های دسته اول و دسته دوم پشتوانه لیگ برتر هستند. مدیران فوتبال نباید باشگاه‌های لیگ دسته اول را دلسرد کنند. افزایش یک سهمیه به جایی برنمی‌خورد و بهتر است که سه تیم به لیگ برتر صعود کند.

بهرام رضاییان تصریح کرد: در حال حاضر 18 تیم در لیگ دسته اول حضور دارند که هزینه‌های آنها با هزینه‌های 16 تیم لیگ برتری یکسان است. هزینه‌های سفر و اسکان تیم‌ها برابر است. فقط شاید لیگ برتری‌ها قراردادهای سرسام‌آوری را برای بازیکنان امضا کنند.

رضاییان در مورد اینکه پارس جنوبی هدفش از حضور در لیگ یک چیست؟ گفت: هدف‌گذاری ما صعود به لیگ برتر است. هرچند در صورت صعود به لیگ برتر ممکن است با چالش‌هایی هم مواجه شویم زیرا دولت طبق قانون حق هزینه‌کرد در ورزش حرفه‌ای را ندارد اما به نظر من باید ابتدا زیرساخت‌های ورزش را درست کنیم تا بخش خصوصی بتواند با اشتیاق در ورزش حرفه‌ای حضور پیدا کند. اکنون وزارت نفت در همه رشته‌های ورزشی سرمایه‌گذاری کرده است. نفت و به خصوص پارس جنوبی در فوتبال ساحلی و ووشو ملی‌پوشان فراوانی دارد. خیلی از ملی‌پوشان رشته های مختلف ورزشی می‌گویند اگر حمایت پارس جنوبی از ورزش و ورزشکاران نبود ما حتی نمی‌توانستیم سهمیه المپیک بگیریم.

انتهای پیام/ک

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین