اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۸۹۵
حاشیه دیدار استقلال و خونه به خونه بابل

حنیف سمت رحمتی نرفت

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به سمت علیرضا منصوریان رفت و سرمربی آبی‌پوشان را در آغوش گرفت.
۱۸:۳۴ - ۲۸ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| دو تیم فوتبال خونه به خونه بابل و استقلال قرار است از ساعت 18 و 30 دقیقه در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر بروند.

قبل از شروع مسابقه حواشی رخ داد که در زیر می‌خوانید:

*علیرضا مرزبان سرمربی تیم خونه به خونه بابل مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت. همچنین محمد غلامی نیز با استقبال تماشاگران آبی روبه‌رو شد.

*روزبه چشمی هافبک تیم فوتبال استقلال که موقتا و تا نیم‌فصل از لیست آبی‌پوشان کنار رفته امروز با لباس شخصی در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

*دکتر نوروزی نیز با حضور در ورزشگاه آزادی برای دقایقی با علی منصوریان صحبت کرد.

*تماشاگران تیم استقلال امروز استقبال خوبی از حنیف عمران زاده به عمل آورده و به نوعی به پاس تلاش‌های این بازیکن در تیم استقلال به شدت او را مورد تشویق قرار دادند. تماشاگران بارها و بارها از وی و فروزان خواستند تا به سمت آنها بروند.

*حنیف عمران‌زاده مدافع فصل گذشته استقلال که گفته می‌شد با علیرضا منصوریان اختلاف دارد و حتی به حضورش در لیست مازاد استقلال واکنشی نشان نداده بود قبل از شروع بازی به سمت سرمربی آبی‌ها رفت و استقبال گرمی از او کرد. منصوریان، عمران‌زاده را در آغوش گرفت که این مسئله با استقبال تماشاگران هم مواجه شد.

*مدافع فصل گذشته استقلال امروز با اکثر همبازیان سابقش برخورد گرمی داشت و تنها به سمت سید مهدی رحمتی نرفت و به دلیل اختلافاتی که گفته می‌شود با وی دارد با دوست صمیمی خود در سال‌های گذشته روبه‌رو نشد.

*بهمن طهماسبی مهاجم سابق استقلال و بازیکن سابق تیم نساجی امروز در کنار علیرضا مرزبان با او به صحبت پرداخت.

*بهتاش فریبا هم به رختکن استقلال رفت و پس از آن وارد زمین شد و با پورحیدری به خوش و بش پرداخت.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین