اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۸۲
حسن‌زاده، محرمی و رهبری‌فرد را به عنوان دستیارانم انتخاب کرده‌ام

نائینی: حکم سرمربیگری امید پرسپولیس را بدهند، کارم را شروع می‌کنم

سرمربی تیم امید پرسپولیس گفت: هر وقت باشگاه پرسپولیس حکم مربیگری مرا صادر کند کارم را شروع می‌کنم.
۱۶:۱۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-مجیدنائینی در خصوص خبر انتخابش به عنوان سرمربی تیم امید پرسپولیس اظهار داشت: در جلسه 3 ساعته‌ای که با محمدحسین نژادفلاح، محمد پنجعلی و دوستان پیشکسوت داشتیم سرمربیگری تیم امید پرسپولیس به من پیشنهاد شد و من هم پاسخ مثبت دادم.

وی ادامه داد: بعد از پذیرفتن سرمربیگری تیم امید پرسسپولیس جواد حسن‌زاده، مجتبی محرمی و بهروز رهبری‌فرد را به عنوان دستیارانم معرفی کردم که با انتخاب آنها موافقت شد.

گزینه سرمربیگری تیم امید پرسپولیس در خصوص اینکه محمد پنجعلی اعلام کرده سرمربی تیم امید پرسپولیس روز شنبه هفته آینده مشخص خواهد شد، گفت: همان طور که گفتم سرمربیگری تیم امید پرسپولیس به من پیشنهاد شد اما تا زمانی که حکم نگیرم کارم را شروع نخواهم کرد. به مسئولان باشگاه هم گفته‌ام که وقتی حکمم صادر شد و قراردادم را در هیئت فوتبال ثبت کردم، کارم را در تیم امید پرسپولیس پروع می‌کنم.

نائینی در پاسخ به این سوال که آیا فرصت کافی برای تیم بستن دارد یا نه، خاطرنشان کرد: برای بستن تیمی خوب زمان زیادی را از دست داده‌ایم اما من 27 سال سابقه مربیگری دارم و 17 سال آن در تیم‌های پایه بوده است. با توجه به این قضیه کارم را خیلی خوب بلدم و سال‌ها نیز در همین تیم پرسپولیس مربی امیدها بوده‌ام و نتایج خوبی هم کسب کردیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس نائینی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین