اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۷۴
لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵

معروف: تیم ملی والیبال شایسته تحسین است

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ایران هر نتیجه‌ای که بگیرد، شایسته تحسین است.
۱۵:۴۶ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز- به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سعید معروف اظهار داشت: دو برد برابر روسیه امید را به تیم ملی برگرداند. ما اولین تیمی هستیم که در سطح یک لیگ جهانی هفت امتیاز از بازی‌های خارج از خانه کسب کردیم.

وی ادامه داد: در ورزش مهم تلاش و رسیدن به هدف مورد نظر است . قبلاً هم گفتم تیم ملی والیبال ایران چه پیروز شود و چه ببازد، شایسته تحسین است.

کاپیتان تیم ملی والیبال تصریح کرد: بچه‌ها برابر روسیه به ویژه در بازی دوم سنگ تمام گذاشتند، چون روسیه خیلی بهتر از بازی اول به میدان آمد. این تیم حداکثر توان خود را در مسابقه دوم برابر ایران گذاشت ولی ما هم نشان دادیم که از آنها برتری هستیم. خیلی خوشحالم که بعد از شکست‌های پیاپی به جریان بازی برگشتیم تا به بازی‌های تهران امیدوار باشیم، انشاالله که بتوانیم امتیازهای لازم را به دست آوریم.

وی درباره فلسفه لیگ جهانی که صبر است، گفت: نه تنها در لیگ جهانی بلکه فلسفه کل ورزش صبر است. لیگ جهانی میدان خیلی سختی است، بسیاری از کشورها آرزو دارند که در سطح یک این رقابت‌ها حضور داشته باشند اما هنوز به این آرزو نرسیده‌اند. در دو سالی که در لیگ جهانی هستیم، نه تنها خیلی خوب ظاهر شدیم بلکه خیلی خوب ادامه دادیم و به سطح دو سقوط نکردیم.

معروف تأکید کرد: در لیگ جهانی باید خیلی صبر داشت. در این رقابت‌ها بازی آسان وجود ندارد که با 50 درصد توان به میدان بروی و بعد به امید جبران باشی. بچه‌ها واقعاً صبور بودند و مردمی هم که والیبال را به خوبی می‌فهمند و آن را دنبال می‌کنند به تلاش بازیکنان اعتقاد دارند.

ملی‌پوش والیبال در ادامه به قشر دیگری از جامعه که دید منفی نسبت شکست‌های تیم ملی والیبال داشتند اشاره کرد و گفت: نمی‌دانم چه اسمی برای آنان بگذارم اما تیم ملی والیبال ایران به آنان توجه ندارد، زیرا هر اتفاقی بیفتد آنها دوست دارند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. مهم این است که ما توانستیم بدون توجه به این حرف‌ها و افرادی که از خوشحالی این تیم خوشحال نمی‌شوند، به کارمان ادامه دهیم و به قشر عظیم مردم که از والیبال ایران حمایت می‌کنند، فکر کنیم.

کاپیتان تیم ملی افزود: نقطه قوت تیم ملی والیبال نیز همین موضوع است و انشاالله بتوانیم در تهران این روند را ادامه دهیم. باز هم می‌گویم که چه تیم ایران صعود کند و چه صعود نکند، مردم ایران به ما ثابت کردند که برای آنها برنده هستیم.

معروف در پایان اظهار داشت: مهم این است که مردم بدانند بازیکنان ایران برای خوشحال کردنشان در هیچ زمینه‌ای کم‌کاری نمی‌کنند و به آینده نیز امیدوارند. تلاش می‌کنیم نزد وجدان خود ناراحت نباشیم. به همه مردم تبریک می‌گویم، دست همه بازیکنان را می‌بوسم که با همه سختی‌ها و اتفاقات خوب و بد دست از تلاش برنداشتیم. از مردم نیز تشکر می‌کنم و مطمئن هستم در بازی‌های برگشت نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین