اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۷۰۵

لج بازي شهباززاده با استقلال

وقوع كودتای نظامی در تركیه، دیروز تیتر اول همه رسانه‌های جهان بود. طبیعی است كه چنین وضعیتی، سایه‌اش را روی همه حوزه‌ها و از جمله فوتبال بیندازد...
۱۴:۱۴ - ۲۷ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| وقوع كودتای نظامی در تركیه، دیروز تیتر اول همه رسانه‌های جهان بود. طبیعی است كه چنین وضعیتی، سایه‌اش را روی همه حوزه‌ها و از جمله فوتبال بیندازد.
دیروز بیشتر نگاه‌ها به 2بازیكن ایرانی ریزه‌اسپور دوخته شده بود. مهدی طارمی و رامین رضاییان كه به دلیل نوع جدایی‌شان از پرسپولیس در كانون حواشی زیادی بودند، دیروز هم بیشتر حواس‌ها را به خودشان جلب كردند. برخی با حضور در صفحه شخصی رضاییان علیه او تنش درست كردند و برخی دیگر نیز امیدوارتر شدند كه طارمی بتواند قراردادش را فسخ كند و به پرسپولیس برگردد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد كه عجیب‌ترین خبر ممكن در این مورد از باشگاه استقلال مخابره شد.
  • مرغ سجاد یك پا دارد
مدت‌هاست كه سجاد شهباززاده تقاضای جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان را مطرح كرده و وارد كشمكشی سخت با باشگاه استقلال شده است.
آبی‌ها حاضر نیستند به همین راحتی قید سجاد را بزنند و به او زودتر از پایان قراردادش اجازه جدایی بدهند؛ شهباززاده اما هر 2پایش را در یك كفش كرده و خواهان كوچ به آلانیااسپور است. حالا و در شرایطی كه به نظر می‌رسید اتفاقات تركیه به مانعی در مسیر جدایی سجاد تبدیل شود و او را در استقلال نگه دارد، آبی‌ها خبر داده‌اند كه اصرار سجاد برای جدایی جواب داده و او به زودی به تركیه ترانسفر خواهد شد.
این حجم از علاقه شهباززاده به جدایی از استقلال و پیوستن به لیگ تركیه در شرایط فعلی این كشور واقعا عجیب است. هرچند حتی اگر پافشاری استقلال جواب بدهد و سجاد در این تیم باقی بماند هم معلوم نیست او چقدر بتواند به تیم منصوریان كمك كند. به واقع بازیكنی كه یك‌ماه دیرتر از سایرین به تمرینات اضافه می‌شود، آیا واقعا قادر خواهد بود منشأ اثر باشد؟
  • استقلال راضی به جدایی
باشگاه استقلال در حالی كه اصرار عجیب سجاد شهباززاده به جدایی از استقلال را دید، بالاخره به جدایی او رضایت داد و اعلام كرد كه این بازیكن می‌تواند با پرداخت 400میلیون تومان رضایتنامه‌اش را بگیرد. البته به این 400میلیون تومان باید رقم 600میلیون بدهی باشگاه به شهباززاده را هم اضافه كرد و در مجموع می‌توان گفت لژیونرشدن سجاد تا به اینجای كار یك‌میلیارد تومان برای او هزینه در پی داشته است. استقلالی‌ها پیش از این اعلام كرده بودند كه شهباززاده در ازای پرداخت یك‌میلیارد تومان و بخشیدن طلبش رضایتنامه‌اش را دریافت خواهد كرد و سجاد هم حاضر بود فقط بخشی از طلبش را ببخشد. حالا به نظر می‌رسد طرفین دعوا به یك نتیجه مطلوب رسیده باشند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین