اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۷۰۲

تمرينات سخت استقلالي ها را از پاي در آورد

تیم فوتبال استقلال تهران در فصل جدید به جز ستاره‌های خوبی كه جذب كرد، اما با مشكلاتی‌هم ‌روبه‌رو شد؛ از جدایی شهباززاده گرفته تا مشكلات این تیم در درون دروازه...
۱۴:۰۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم فوتبال استقلال تهران در فصل جدید به جز ستاره‌های خوبی كه جذب كرد، اما با مشكلاتی‌هم ‌روبه‌رو شد؛ از جدایی شهباززاده گرفته تا مشكلات این تیم در درون دروازه. اما یكی از بزرگ‌ترین معضلات استقلال نبود مربی بدنساز، در فصل بدنسازی به‌شمار می‌آمد. منصوریان در همان ابتدای كارش در استقلال گفته بود كه یك مربی بدنساز خارجی برای استقلال در نظر دارد. ابتدا قرار بود میك درموت مربی سابق تیم‌ملی به استقلال بیاید كه به علت داشتن قرارداد با یك تیم خارجی حضور او در استقلال منتفی شد و منصوریان بدون حضور مربی بدنساز تمرینات پیش‌فصل استقلال را شروع كرد.
  • بدنساز انگلیسی
پیش از سفر استقلال به ارمنستان نام استیو جونز مربی بدنساز انگلیسی به عنوان بدنساز جدید استقلال در رسانه‌ها مطرح شد؛ او كه سابقه كار در تیم فوتبال میدلزبورو انگلستان را در كارنامه داشت با تایید منصوریان به این تیم معرفی شد و به علت مشكل ویزا نتوانست به تمرینات تهران تیم فوتبال استقلال اضافه شود. جونز اما در نهایت به اردوی ارمنستان استقلال رسید و رسما كارش را در ایروان آغاز كرد تا بزرگ‌ترین نگرانی كادرفنی و هواداران استقلال برطرف شود.
  • تمرینات سخت
جونز در ابتدا با تمرینات سبك كارش را در استقلال آغاز كرد؛ مربی سختگیری كه به اعتراض‌های بازیكنان توجهی ندارد. به نظر می‌رسد جونز در ابتدا سعی بر بررسی توان فیزیكی استقلالی‌ها داشت و برای همین كارش به عنوان مربی بدنساز را با تمرینات سبك آغاز كرد. اما رفته‌رفته بر دشواری تمرینات اضافه كرد؛ البته چند بازیكن ملی‌پوش استقلال در تمرینات ابتدایی جونز، به علت سبك بودن تمرینات به منصوریان اعتراض كردند اما پیامد این اعتراض، سخت‌تر شدن تمرینات بود. جونز كار را برای بازیكنان استقلال سخت كرد و تمرینات پرفشاری برای آنها تدارك دید و تا آخرین ساعات اردوی ارمنستان تمرینات پرفشار را برای آنها ادامه داد و پس از بازگشت به تهران هم فقط یك‌روز به بازیكنان استراحت داد تا بازیكنان را برای فصل سخت پیش‌رو آماده كند.
  • استیو جونز، ساكن سعادت‌آباد؟
جونز هم‌اكنون ساكن هتل شده اما باشگاه به او قول داده كه حداكثر طی یك‌هفته منزل مورد نیازش را تامین كند. اتفاقا از صبح دیروز با توجه به تعطیل بودن تمرینات استقلال، جونز در منطقه سعادت‌آباد گشتی زد و همراه با مسئولان باشگاه از چند آپارتمان بازدید كرد تا خانه‌اش را در این منطقه اجاره كند. استقلالی‌ها قصد دارند یك آپارتمان 2خوابه برای مربی انگلیسی خودشان تهیه كنند و تاكید دارند اگر در منطقه غرب باشد وقت زیادی برای حضور در تمرینات از جونز گرفته نخواهد شد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین