اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۶۸۷

امیدوارم بازهم برای سپاهان مفید واقع شوم

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان از نظر بازیكنان تغییرات زیادی داشته اما به نظرم این تیم می‌تواند نتایج درخوری كسب كند.
۱۲:۲۱ - ۲۷ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| فرید بهزادی‌كریمی در گفت‌وگویی، درخصوص حضور سپاهان در تورنمنت جام شهدای مدافع حرم بابل و  كسب عنوان سومی در این رقابت‌ها اظهار داشت: برای سپاهان كه تا قبل از این بازی‌ها مسابقه دوستانه‌ای نداشت این حضور جدا از كسب هر نتیجه‌ای بسیار مفید بود.

وی افزود: در بازی اول مقابل گسترش عملكرد خوبی داشتیم اما عدم هماهنگی باعث شد نتوانیم از موقعیت‌های خودمان به خوبی بهره ببریم. در بازی دوم مقابل تیم دانشجویان بهتر بودیم و قطعا در ادامه با انجام چند بازی دوستانه دیگر به شرایط هماهنگی بهتری خواهیم رسید.

هافبک سپاهان درباره دو گلی كه این تیم در بازی آخر به ثمر رساند و او در هر دو گل تاثیرگذار بود، گفت: خیلی خوشحالم كه توانستم به عنوان یک بازیكن تازه وارد در این تورنمنت برای سپاهان مفید و مثمرثمر باشم. گل اول روی پنالتی‌ای بود كه برای تیم گرفتم و ریكانی ضربه برگشتی را به گل تبدیل كرد. گل دوم هم با همراهی بچه‌های تیم به ثمر رسید و امیدوارم در ادامه بازهم بتوانم به تیك كمک كنم.

بهزادی‌كریمی در پاسخ به این سوال كه به نظر او این سپاهان پوست انداخته شده در لیگ شانزدهم می‌تواند عملكرد خوبی در جمع مدعیان داشته باشد، تصریح كرد: درست است كه بخش عمده‌ای از تیم سپاهان دچار تغییر شده و باید به هماهنگی بیشتر برسیم اما به نظرم بازیكنان خوب و باهوشی داریم كه با چند بازی دوستانه دیگر هماهنگ‌تر شده و در لیگ می‌توانیم نتایج درخوری كسب كنیم.

وی دربارقه قرعه سپاهان هم گفت: در لیگ بازی سخت و آسان وجود ندارد و همه بازی‌ها مهم هستند. به همین خاطر باید از همان ابتدا كار را با قدرت شروع كنیم تا بتوانیم در پایان لیگ رتبه درخوری برای تیم بزرگ سپاهان كسب كنیم.
منبع: ایلنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین