اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۶۷۶

هدف‌مان قرار گرفتن در نیمه بالای جدول است

مالک باشگاه مشهد (سیاه‌جامگان) گفت: امیدوارم که ما از 4 بازی خانگی در ابتدای فصل بتوانیم کمال استفاده را ببریم.
۱۱:۱۳ - ۲۷ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| محمدرضا عباسی در گفت‌وگویی، در خصوص شرایط تیم فوتبال مشهد (سیاه‌جامگان) اظهار داشت: خوشبختانه اردوی خوبی در ترکیه برگزار شد و پس از یک روز استراحت قرار است بازیکنان از امروز بار دیگر تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور پرقدرت در لیگ برتر آغاز کنند. خوشبختانه تیم خوبی را بسته‌ایم و انتظار داریم که از همان ابتدا نتایج خوبی را رقم بزنیم.

وی در مورد قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: اینکه ما 4 بازی در داخل خانه داریم به سود ماست که امیدوارم از این پوئن مثبت به نحو احسن استفاده کنیم و در اولین بازی‌ها خوش بدرخشیم تا قدم اول را محکم برداریم و بتوانیم تا پایان لیگ به موفقیت‌مان ادامه بدهیم.

مالک باشگاه مشهد در خصوص دیدار دربی یادآور شد: به هر حال بازی دربی فرقی با سایر بازی‌ها ندارد. امیدوارم مسئولین هم از لحاظ امکانات بتوانند شرایط را برای حضور هواداران در ورزشگاه مهیا کنند و مشکلی بابت این زمینه وجود نداشته باشد. برای حضور هواداران در استادیوم ثامن نیاز است که تمام مسئولین استان دست به دست هم بدهند تا بتوانند رفاه عمومی را برای تماشاگران مهیا کنند.

عباسی در مورد اینکه آیا بازی‌ها در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد یا خیر؟ گفت: هنوز این ورزشگاه به صورت کامل آورده نشده است مخصوصا چمن ورزشگاه که هنوز کار زیادی دارد. در صورتی که این ورزشگاه آماده شود قطعا مسئولان آستان قدس هم شرایط را برای برگزاری این بازی‌ها آماده می‌کنند چراکه آنها هم به دنبال رفاه حال عمومی مردم مشهد هستند.

مالک باشگاه مشهد در خصوص اینکه آیا ورزشگاه ثامن برای برگزاری بازی‌ها مهیا شده است، گفت: این ورزشگاه امکانات نسبی داشت و یکسری نقایصی را هم که قرار بود مسئولان برطرف کنند. به هر حال نگهداری ورزشگاه از ساخت آن مهم‌تر است. اینکه پس از 10-15 سال بتوانیم بهترین استفاده را از ورزشگاه بکنیم مهم است.

وی در مورد یارگیری تیم مشهد خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال ما خوب یارگیری کردیم. همانطور که پیش از این گفتم ما در سال اول هدف‌مان تثبیت در لیگ برتر بود که پس از حضور فرهاد کاظمی و ثبات در تیم توقع‌مان این است که تیم هم بهتر بسته شود و هم نتایج بهتری کسب کند که در وهله اول تیم خوبی بسته شده است و امیدواریم که بتوانیم از جایگاه فوتبال خراسان دفاع کنیم. هدف ما قرار گرفتن در نیمه بالای جدول است.

عباسی در مورد برگزاری مراسم رونمایی از لباس این تیم خاطرنشان کرد: من در تهران به سر می‌برم اما فکر می‌کنم که قرار است روز چهارشنبه این مراسم برگزار شود.

وی در مورد اینکه با توجه به حضور کاپیتان‌های زیاد در این تیم انتخاب رضا نورمحمدی به عنوان کاپیتان قطعی است، یادآور شد: در اردوی ترکیه نورمحمدی به عنوان کاپیتان انتخاب شد که البته تا شروع لیگ و برگزاری بازی اول نمی‌توان در این باره صحبت کرد. باید ببینیم در آن بازی بازوبند کاپیتانی بر بازوی کدام بازیکن بسته می‌شود که امیدواریم هر بازیکنی این بازوبند را بست بتواند با قدرت بازیکنان را در زمین مدیریت کند.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه تاکید کرد: به هر حال در ایران تمام تیم‌ها با مشکلات مالی روبرو هستند. نمی‌توان به صورت مطلق گفت که این مشکلات برطرف شده است بلکه ما به دنبال این هستیم تا آنها را به حداقل برسانیم و می‌خواهیم امسال هم شرایط خوبی را در باشگاه رقم بزنیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین