اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۵۸۴

آماده شروع رقابت‌های لیگ برتر هستیم

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: باید از مسئولين سازمان ليگ تشكر كنيم كه بالاخره برگزاری بازی سوپر جام را در برنامه بازی‌های فصل گنجاندند.
۱۶:۰۴ - ۲۶ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| و به نقل از سایت رسمی باشگاه ذوب‌آهن، سعید آذری در مورد وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: تیم ما تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و آماده شروع رقابت‌های لیگ برتر است. خوشبختانه سازماندهی خوبی صورت گرفته و كادر فنی با نظارت و برنامه‌های منظم تمرینی، تیم را به آمادگی مطلوبی رسانده است كه امیدواریم بازتاب خوبی از این تلاش‌ها در رقابت‌های فصل جاری داشته باشیم.

وی درباره دیدار سوپر جام گفت: همواره دیدار سوپر جام در همه كشورهای صاحب فوتبال برگزار شده است و باید همین جا از سازمان لیگ به خاطر این كه این بازی را در تقویم فصل گنجاندند، تشكر كنیم.

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: نكته حائز اهمیت در مورد این دیدار این است كه شأن این بازی حفظ شود. به هر حال در این مسابقه قهرمان لیگ و جام حذفی فصل گذشته مقابل هم قرار می‌گیرند. این دو تیم شهرستانی با تلاش و پشتكار ستودنی به قهرمانی رسیده‌اند و هم‌اكنون سازمان لیگ باید به نحوی این بازی را برگزار كند كه در كشورهای صاحب فوتبال برگزار می‌شود. امیدوارم هدف فقط برگزاری این دیدار نباشد و این مسابقه در حد و اندازه سوپر جام برگزار شود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین