اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۵۳۳

برنامه سپاهان تا آخر هفته مشخص شد

تیم فوتبال سپاهان به منظور آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر به دنبال یک دیدار تدارکاتی دیگر برای یک تیم دسته اولی است.
۱۰:۵۶ - ۲۶ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم فوتبال سپاهان به منظور آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر به دنبال یک دیدار تدارکاتی دیگر برای یک تیم دسته اولی است.

بر همین اساس سپاهانی‌ها برنامه‌ریزی‌های خود را برای انجام این دیدار در روز چهارشنبه هفته جاری انجام داده‌اند و به محض مشخص شدن این حریف، مسابقه تدارکاتی فوق در تاریخ برنامه‌ریزی شده در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

* سپاهانی‌ها پس از کسب عنوان سومی تورنمنت چهارجانبه بابل امروز یک تمرین سبک را به منظور ریکاوری برگزار کرده و سپس بعد از صرف ناهار راهی تهران خواهند شد. تیم سپاهان امشب در هتل المپیک مستقر می‌شوند و صبح فردا برای برگزاری تست پزشکی بازیکنان این تیم به ساختمان ایفمارک می‌روند.

* کاروان سپاهان بعد از انجام تست پزشکی عصر یکشنبه راهی اصفهان شده و تمرینات این تیم از روز دوشنبه عصر در زمین باغ فردوس اصفهان پیگیری خواهد شد.

* سپاهان سپس سه‌شنبه یک تمرین دیگر انجام داده و چهارشنبه یک دیدار تدارکاتی را برگزار خواهد کرد.

* دنیل نوروزی بازیکن مصدوم این تیم قرار است فردا به کاروان سپاهان در تهران اضافه شده و همراه با بازیکنان این تیم تست پزشکی بدهد.

* پدرو هنریکه دیگر مصدوم سپاهان که در بابل از ناحیه کشاله آسیب دید قرار است فردا مورد معاینه قرار گرفته تا میزان دقیق مصدومیت این بازیکن مشخص شود. هنریکه به همین منظور صبح امروز راهی تهران شد.

* باشگاه سپاهان مراتب تشکر خود از میزبانی تیم فوتبال خونه به خونه بابل به منظور برگزاری تورنمنت بابل را اعلام کرد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین