اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۴۰۳

آقایان از افشاگری‌های امروز انتقاد نکنند، تذکر داده بودیم!

قائم‌مقام سابق باشگاه استقلال گفت: منصوریان مربی خوبی است و بازیکنان خوبی جذب تیم استقلال شده‌اند اما در بقیه ارکان باشگاه نشانه مثبتی نمی‌بینم.
۱۱:۵۲ - ۲۵ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| علی نظری‌جویباری در گفت‌وگویی، در خصوص اینکه روز گذشته در صفحه اینستاگرام شخصی خود مطالبی را عنوان کرده بود و اینکه دلیل این کار چیست؟ گفت: به هر حال ما سال‌ها در استقلال کار کردیم و شرایط را می‌دانیم. مردم را که در کوچه و خیابان می‌بینم از من می‌خواهند در مورد شرایط استقلال صحبت کنم و من هم سعی می‌کنم همانجا پاسخ‌شان را بدهم اما بعضی مواقع با وجود اینکه دوست ندارم صحبت‌ها رسانه‌ای شود مجبور می‌شوم حرف بزنم.

وی افزود: به طور مثال طی هفته گذشته متوجه شدم که خیلی از دوستان مصاحبه کردند و از شرایط فصل پیش استقلال صحبت کردند. عده‌ای هم در واکنش به این مصاحبه‌ها ادعا کردند که چرا قبلا و در همان وسط فصل این افشاگری‌ها صورت نگرفت اما من خطاب به این دوستان می‌گویم که ما بارها در همان وسط فصل به باشگاه تذکر دادیم و گفتیم که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

قائم‌مقام سابق باشگاه استقلال افزود:دوستانی که هر روز ادعا می‌کنند مظلومی و دیگران باید همان زمان صحبت می‌کردند باید بدانند که آنها تذکرات‌شان را به باشگاه داده بودند و حتی خود من بارها با آقای افشارزاده صحبت کردم و گفتم که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. من خواهش می‌کنم که کسانی که فکر می‌کنند این حرف‌ها و اتفاقات به باشگاه منتقل نشده‌،زود قضاوت نکنند.

وی تاکید کرد: اگر یادتان باشد چند بار با خود شما صحبت کردم و در مصاحبه‌هایم گفتم که نامه‌ای 3 صفحه‌ای را تنظیم و به آقای افشارزاده دادم و تمامی مشکلات احتمالی پیش رو را هم نوشتم اما فکر می‌کنم آقای افشارزاده توجهی به نامه من نکرد و دیدید که چه اتفاقاتی رخ داد. حتی چند بار گفتم این استقلال سهمیه هم نمی‌گیرد چه برسد به اینکه قهرمان شود و اتفاقا در روز آخر استقلال با سختی موفق به کسب سهمیه شد.

نظری‌جویباری در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: باور کنید اینقدر این حرف‌ها را زدیم خسته شدیم و اصلا گوش شنوایی وجود نداشت. چقدر گفتیم کرار در تیم بماند چون مظلومی به او واقعا نیاز داشت اما به هر شکل ممکن خواستند کرار برود و این اتفاق هم افتاد و تیم از همان ناحیه ضربه خورد.

معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال در خصوص ارزیابی‌اش از استقلال این فصل گفت: استقلال کادر فنی خوبی دارد و علیرضا منصوریان هم یک مربی استقلالی و تمام عیار است. مردم هم او را دوست دارند. اتفاقا بازیکنان خوبی هم جذب تیم شدند اما به نظرم در دیگر ارکان باشگاه هیچ نشانه‌ مثبتی نمی‌بینم و فکر می‌کنم این موضوع باعث آسیب زدن به تیم باشد. عوامل موفق یک تیم از مسئول تدارکات گرفته تا بالاترین رتبه یک باشگاه است و وقتی یکی از این عوامل خوب کار نکند دقیقا از همان ناحیه تیم دچار مشکل می‌شود. به نظر من استقلال از لحاظ کادر فنی و بازیکنان خوب است اما در دیگر ارکان باشگاه نشانه مثبتی را نمی‌بینم.

وی در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: حرف من این است منصوریان یک استقلالی است و باید به او کمک شود و من هم از هواداران استقلال می‌خواهم پشتیبان او باشند.

انتهای پیام/آ

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین