اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۳۸۸

منصوریان مراقب حاشیه‌ها باشد

پیشکسوت استقلال گفت: منصوریان باید مراقبت حاشیه‌های استقلال باشد، زیرا این حاشیه‌ها می‌تواند مسائل فنی را تحت شعاع قرار دهد.
۱۰:۳۴ - ۲۵ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| علیرضا اکبرپور در گفت‌وگویی استقلال درباره نفرات جذب شده تیم استقلال اظهار داشت: تا الان بازیکنان خوبی به استقلال آمده‌اند و اگر حاج‌صفی هم به استقلال بیاید این تیم به لحاظ مهره کمبودی نخواهد داشت.

وی افزود: تیم فعلی استقلال از تیم سال گذشته خیلی بهتر است و منصوریان هم به خوبی می‌داند چگونه این تیم را رهبری کند.او از همان زمان که بازی می‌کرد در رهبری کردن تیم تبحر داشت. اما باید مراقبت حاشیه‌ها باشد، زیرا حاشیه‌ها می‌تواند مسائل فنی را تحت شعاع قرار دهد.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه گفته می‌شود دستیاران منصوریان آنچنان که باید قوی نیستند گفت: یکی از مهمترین عوامل موفقیت یک تیم نحوه بدنسازی است. استقلال یک بدنساز خوب خارجی به خدمت گرفته که می‌تواند برای این تیم مفید باشد. ضمن اینکه خرمگاه و چینی چندین سال است با منصوریان همکاری می‌کنند و حتما مربیان خوبی بوده‌اند که منصوریان آنها را دوباره انتخاب کرده است.

اکبرپور پیرامون مصاحبه‌هایی که فرزاد مجیدی و نوازی و دین‌محمدی علیه یکدیگر انجام دادند تصریح کرد: فرزاد مجیدی کار درستی انجام نداد که علیه نوازی و دین محمدی مصاحبه کرد، چون وقتی لیگ تمام شده و کادر فنی استقلال هم تغییر کرده دلیلی نداشت مجیدی به این صورت مصاحبه کند.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من سال گذشته به خاطر نتایج استقلال خیلی اذیت شدم، چون از یک طرف استقلال تیم محبوبم است و از طرف دیگر ناراحتی هواداران این تیم برای من بسیار آزاردهنده است. امیدوارم در لیگ شانزدهم استقلالی‌ها جبران مافات کنند و قهرمان شوند.
منبع: ایلنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین