اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۳۸۷

هیچ‌گاه ادعایی نداشتم/ به تیم ملی «خاص» نگاه می‌کنیم

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: همان طور که کشورهای دیگر به تیم ملی فوتبال خود «خاص» نگاه می‌کنند، ما هم همین کار را انجام می‌دهیم.
۱۰:۳۲ - ۲۵ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| علیرضا اسدی در گفت‌وگویی در مورد ابقا در سمت دبیر کلی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من هیچ‌گاه ادعای خاصی نداشتم. دوستان یک سری صحبت‌ها را مطرح کردند. من تشکر می‌کنم که دوباره به من اعتماد شد و این مسئولیت را دوباره بر گردن من گذاشتند.

وی با اشاره به همکاری با مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال ادامه داد: همه چیز خوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد. بالاخره باید کارها را انجام بدهیم و ما هم در حال رسیدگی به امور فدراسیون هستیم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره لغو دو اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در ارمنستان و اتریش و اینکه آیا احتمال لغو اردوی ایتالیا هم وجود دارد یا خیر، گفت: نه، انشاءالله این اتفاق رخ نمی‌دهد و اردوی ایتالیا لغو نمی‌شود. محمدرضا ساکت به عنوان مدیر تیم‌های ملی فوتبال فوتبال در بحث همگرایی در حال فعالیت است.

اسدی در پایان خاطرنشان کرد: انشاءالله ساکت در انجام وظایف خود موفق خواهد بود. همچنین نگاه ویژه‌ای به تیم ملی فوتبال وجود دارد. همان طور که کشورهای دیگر به تیم ملی فوتبال خود «خاص» نگاه می‌کنند، ما هم همین کار را انجام می‌دهیم. دست به دست می‌دهیم تا تیم ملی برای مردم قهرمانی بیاورد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین