اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۳۶۶

حدود 20 بازیکن بی‌کیفیت خارجی بدون تیم ماندند

سال‌هاست که بازیکنان خارجی زیادی به لیگ ایران می‌آیند و امتحان پس می‌دهند.
۱۸:۳۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| سال‌هاست که بازیکنان خارجی زیادی به لیگ ایران می‌آیند و امتحان پس می‌دهند. در واقع تیم‌ها با توجه به نیازهای خود به سراغ بازیکنان خارجی می‌روند اما برخلاف فیلم بازی‌ها و تعریف و تمجیدهایی که از بازیکنان می‌شود، آنها کارآیی چندانی برایشان ندارند.
البته در این میان هم هستند بازیکنان خوبی که به لیگ ایران می‌آیند و سرمربیان نمی‌توانند از آنها به خوبی بازی بگیرند و در نهایت خیلی زود از چشم می‌افتند و مجبور می‌شوند لیگ ایران را ترک کنند. به هر حال با وجود اینکه هر فصل بازیکنان بی‌کیفیت خارجی زیادی به لیگ ایران می‌آیند و اکثر باشگاه‌ها ضرر می‌کنند اما این روند همچنان ادامه دارد و باز هم شاهد آزمون و خطاهای سرمربیان لیگ برتری در رابطه با بازیکنان خارجی هستیم. البته در این مورد عبدا... ویسی کاری انجام داد که این آزمون و خطاها کمتر شود. او به دلیل اینکه می‌دید حضور بازیکنان خارجی بی‌کیفیت در لیگ ایران زیاد و زیاد می‌شود، تصمیم گرفت خودش به برزیل برود و از میان بازیکنان لیگ‌های دسته پایین آنجا بازیکنان خوب را انتخاب کند. بر این اساس فرناندو خسوس به‌عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ پانزدهم انتخاب شد و موسی کولی‌بالی هم یکی از بهترین مدافعان. ویسی این فصل هم خودش به برزیل رفت تا این بار برای سپاهان بازیکن بیاورد. این مساله باعث شد مربیان زیادی به کشور قهوه سفر و خودشان بازیکنان مورد نیاز را گزینش کنند. حضور مربیان ایرانی در برزیل باعث شد بازیکنان خارجی بی‌کیفیت زیادی، بدون تیم بمانند و به فکر حضور در لیگ‌های دیگر باشند. در این میان می‌توان به بازیکنانی مثل دورگ کوئه‌ماها، لئوناردو مساریچ، فوزیل موسی‌اف، سیناد ایبرچیچ، پروپژیچ، عادل شیحی، چاخواشویلی، کارلوس سانتوس، گئورگی گئورگی‌اف، لئوناردو پیمنتا، ادواردو سوارز فریرا، فیلیپه برتولدو دوسانتوس، میلان یوانوویچ، آلاگی سوسه، کیل کنویا، آیان رامسی، راتکو دوجکوویچ و... اشاره کرد.
البته به جز این نفرات، هنوز بازیکنانی مثل آلویس نانگ، لئوناردو پادوانی، لوسیانو پریرا، لوکا ماریچ و... هم هستند که احتمال ماندن‌شان در لیگ ایران زیاد است اما هنوز تکلیف تیم بعدی خود را مشخص نکردند اما در کل نقل و انتقالات امسال و بیرون ماندن بازیکنان خارجی زیاد، نشان داد هنوز هم بازیکنان خارجی بی‌کیفیت در لیگ ایران زیاد است و روند حضور اینگونه بازیکنان همچنان ادامه دارد. حالا باید منتظر ماند و دید بازیکنانی که خود مربیان تیم‌ها به لیگ آوردند، چطور هستند و آیا آنها جزو نفراتی خواهند بود که در لیگ برتر می‌مانند یا آنها هم می‌آیند که امتحان پس بدهند و بروند.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین